|
کدخبر: 301336

کشف برنج احتکار شده در این استان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف هزار و ۴۵ تن برنج احتکار شده در دو انبار در شهرستان بندرعباس خبر داد.

سردار علی اکبرجاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان ظهر امروز در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات فنی  اطلاعاتی محل دپوی برنج را در یک شرکت  در بندرعباس شناسایی کردند.

وی افزود:ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان با همکاری و حضور  نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی مشترک  به محل اعزام  که در بررسی های میدانی صورت گرفته مشخص شد  مقادیر انبوهی برنج هندی و پاکستانی در انبار دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده است.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در بازرسی دقیق از دو انبار مورد نظر مقدار هزار و ۴۵ تن برنج خارجی احتکارشده و قاچاق کشف و در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه دو متهم جهت سیر مراحل قانونی  به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۷۲۸ میلیارد ریال اعلام کرده اند، خاطر نشان کرد: پلیس با  جدیت و اقتدار با ‌کسانی که با اقدامات سوداگرانه خود باعث ایجاد اخلال در روند زندگی مردم می شوند، برخورد می کند لازم است  شهروندان نیز  درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها