|
کدخبر: 301241

توصیه مهم پلیس راهور به رانندگان

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌های پلیس راهور در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها به دلیل خلوتی معابر حضور دارند.

سرهنگ محمد رازقی افزود: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح چهارشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۲ نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

وی گفت: بزرگراه‌های علامه، یادگار، شیخ فضل الله، آبشناسان، شهید سلیمانی، بابایی، امام علی (ع)، باقری، اشرفی، چمران و زین الدین که معمولاً پر ترافیک بود الان در هر دو مسیر دارای ترافیکی روان و خلوت می‌باشند و در مسیر خیابان آزادی نیز وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

رازقی افزود: محدوده بزرگراه‌های نواب، همت و زین الدین نیز وضعیت ترافیکی خلوت و در حال حرکت را شاهد هستیم.

وی بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی که به این دسته از رانندگان توصیه می‌گردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت تردد کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ رازقی بیان داشت: پیش بینی می‌شود از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۴، تعدادی از شهروندان قصد خروج از شهر تهران جهت شرکت در مراسمات مذهبی شهر خود را دارند و به همین خاطر ترافیک در محورهای غربی را خواهیم داشت که لازم است شهروندان در این معابر با زمان بندی مناسب و مدیریت درست را داشته باشند.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها