|
کدخبر: 300897

امروز آخرین مهلت ثبت نام دانشجویان علاقه مند به پیاده روی اربعین

هیات اصحاب الحسین (ع) دانشگاه تهران اعلام کرد علاقه‌مندان به پیاده‌روی اربعین می توانند برای شرکت در این سفر معنوی در ایام اربعین سالار شهیدان ثبت‌نام کنند.

جامعه امروز آخرین مهلت ثبت نام دانشجویان علاقه مند به پیاده روی اربعین

زمان ثبت نام اولیه برای شرکت در این سفر ۲۷ تیر تا ۱ مرداد و زمان سفر ۴ تا ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ خواهد بود. همچنین دانشجویان که به شکل فردی قصد شرکت در پیاده‌روی را دارند باید به این نشانی و دانشجویانی که متاهلی در این سفر شرکت می کنند باید به این نشانی مراجعه کنند. نشانی @arbaein_ut_ac_admin برای برادران و نشانی @arbaein_ut_ac_admin_kh2K13:27 برای خواهران پاسخگوی سوالات بیشتر در پیام رسان های ایتا ، بله و تلگرام است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز اخیرا گفته بود: براساس هماهنگی های صورت گرفته با یکی از بانک‌ها، دانشجویان علاقه مند به حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی و زیارت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام می‌توانند وام پنج میلیون تومانی دریافت کنند.

مسعود گنجی درباره شرایط دانشجویان برای دریافت وام عتبات و پیاده روی اربعین دانشجویی اظهار داشت: دانشجویانی که قصد دارند به صورت گروهی برای پیاده روی اربعین اقدام کنند تحت نظارت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها می‌توانند برنامه ریزی کنند تا از طریق نهاد به صورت دسته جمعی به صندوق رفاه دانشجویان معرفی شوند، صندوق نیز این دانشجویان را به طور دسته جمعی به بانک طرف تعهد صندوق معرفی می‌کند تا وام دریافت کنند.

وی افزود: از شرایط پرداخت وام عتبات برای پیاده روی اربعین این است که متقاضی در حال حاضر دانشجو بوده و فارغ التحصیل نشده باشد و به صورت گروهی تحت نظارت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اقدام کنند. هر زمان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها فهرست متقاضیان را ارسال کند، دانشجویان از سوی صندوق برای دریافت وام به بانک معرفی می‌شوند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها