|
کدخبر: 300840

پارک دانشجو ساماندهی اجتماعی می شود

سخنگوی شورای شهر تهران از ساماندهی اجتماعی بوستان دانشجو خبر داد و گفت: پس از ساماندهی دستفروشان و بساط‌گستران در این محدوده بنا داریم ساماندهی اجتماعی بوستان دانشجو را در قرارگاه اجتماعی پیگیری و دنبال کنیم.

جامعه پارک دانشجو ساماندهی اجتماعی می شود

علیرضا نادعلی در حاشیه یکصد و شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به بازنگشتن بساط‌گستران و دستفروشان حول پارک دانشجو و تئاتر شهر تصریح کرد: خوشبختانه پس از مدت‌ها ساماندهی در این محدوده اتفاق افتاده و نیروی انتظامی و قوه قضائیه نیز پا به پای مدیریت شهری در این موضوع همکاری داشته‌اند. اگر این همکاری‌ها نبود شاهد استمرار ساماندهی دستفروشان در این محدوده نبودیم.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران نیز جهت فعالیت دستفروشان و بساط‌گستران بنا دارد زمینی را در همان اطراف برای این افراد در نظر بگیرد، تصریح کرد: نظارت‌ها بر بازنگشتن دستفروشان و بساط‌گستران حول پارک دانشجو و تئاتر شهر ادامه دارد.

وی افزود: البته شاید در برخی ساعات شاهد حضور این افراد برای مدت کوتاه باشیم، اما به طور کلی اتفاقات خوبی در خصوص ساماندهی این محدوده صورت گرفته و هم‌اکنون نیز شاهد برگزاری رویداد‌های فرهنگی از جمله مراسم تعزیه هستیم و انشاءالله این فرآیند ادامه خواهد داشت.

نادعلی در ادامه به موضوع ساماندهی تئاترشهر نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با همکاری شهرداران مناطق ۱۱ و ۶ شرکت شهربان و حریم‌بان و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران، نیروی انتظامی و قوه قضائیه این کار انجام شد و در حال حاضر نیز نظارت‌های مستمری بر این موضوع وجود دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین از برگزاری انتخابات هیات‌رئیسه شورا در مردادماه خبر داد و گفت: قاعدتا این انتخابات باید در مرداد ماه برگزار شود و مجددا هیات رئیسه تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به اینکه شاید گمانه‌زنی‌های شخصی درخصوص انتخابات هیات رئیسه برای سال سوم وجود داشته باشد، گفت: پیش‌بینی بنده به عنوان یک عضو نه به عنوان سخنگو، بر این است که احتمالا رئیس و نایب رئیس شورای شهر تهران تغییری پیدا نکند و درخصوص منشی‌های هیات رئیسه نیز قاعدتا باید اعضا نظرات خود را بدهند و نمی‌توان هم اکنون در خصوص این موضوع صحبت کرد.

منبع: خبرگزاری سينما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها