|
کدخبر: 300732

پلمب یک کافی شاپ به دلیل کشف حجاب

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از پلمب کافی شاپ هنجارشکن به دلیل کشف حجاب متصدی و تعدادی از مشتریانش با دستور مقام قضائی در اراک خبر داد.

سرهنگ  "احسان آنقی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: تحقق برنامه های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی با هدف صیانت از امنیت اخلاقی، از مهمترین برنامه های پلیس در حوزه عفاف و حجاب در بین اصناف به شمار می رود.

وی از اجرای طرح‌های کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی از سوی پلیس خبر داد و گفت: در این راستا روز گذشته یک واحد کافی شاپ متخلف به دلیل ترویج رفتارهای هنجار شکنانه و کشف حجاب متصدیان و مشتریان با دستور مقام قضائی در اجرای طرح عفاف و حجاب پلمب شد.

این مقام انتظامی به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارت بر اصناف در راستای حفظ شئونات اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: مجموعه انتظامی با افرادی که اقدام به هنجارشکنی کنند، برخورد قانونی میکند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با بیان اینکه متصدی واحد صنفی متخلف به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضائی معرفی شد از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای  صنفی ، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰اطلاع دهند.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها