|
کدخبر: 299278

پلمب ناگهانی مرکز زیبایی خلاف‌کار

کارشناس مسئول برخورد با مراکز غیرمجاز معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از پلمب یک مرکز غیرمجاز انجام‌دهنده کارهای پوست و زیبایی در همدان خبر داد.

جامعه پلمب ناگهانی مرکز زیبایی خلاف‌کار

علی‌اکبر شاهمرادی، کارشناس مسئول برخورد با مراکز غیرمجاز معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از پلمب یک مرکز غیرمجاز انجام‌دهنده کارهای پوست و زیبایی در همدان خبر داد.

شاهمرادی اظهار کرد: یک مرکز غیرمجاز درمانی که در زمینه زیبایی پوست و مو فعالیت و حتی گواهی دوره آموزشی نیز صادر می کرد، پس از شناسایی و احراز هویت، توسط واحد نظارت و حقوقی معاونت درمان و با همکاری کارشناسان سازمان نظام پزشکی در مناطق شمال شهر همدان شناسایی و پس از پلمب برای طی مراحل قانونی به مراجع ذیربط معرفی شد.

وی با بیان اینکه متهم که خود را پزشک معرفی می کرد هیچ گونه مدرک تحصیلی مرتبط با علوم پزشکی را نداشته و متأسفانه صرفاً دارای مدرک پیش دانشگاهی بود، تصریح کرد: به محض اطلاع از فعالیت هر مرکز فاقد مجوز، بلافاصله برخورد قانونی لازم صورت می پذیرد.

شاهمرادی از همه شهروندان و هم استانی ها درخواست کرد به محض شناسایی افراد متخلف و مداخله کننده در حوزه های مختلف علوم پزشکی همچون لیزرتراپی، انواع خدمات تهاجمی، پوست و خدمات دندانسازی و دندانپزشکی تخلف مربوطه را با شماره تلفن ۳۱۳۱۲۰۰۷ و یا سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اطلاع دهند.

کارشناس مسئول برخورد با مراکز غیرمجاز معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از کسانی که ممکن است از مرکز زیبایی فوق الذکر مدرکی تهیه و یا خریداری کرده باشند درخواست کرد برای پیگیری های لازم به صورت حضوری به واحد شکایات معاونت درمان مراجعه کنند.

وی گفت: برخی از مطب های سطح شهر بدون داشتن هیچ گونه تخصصی و بدون رعایت موارد بهداشتی مبادرت به انجام کارهای پوستی کرده که به علت نداشتن تخصص پزشکی و عدم داشتن مجوز رسمی و بیمه مسئولیتی در کشور جان همشهریان را تهدید می کنند و خود را نیز در معرض مخاطرات مختلف قرار می دهند.

شاهمرادی خاطرنشان کرد: از همه همشهریان تقاضا داریم صرفاً برای انجام موارد زیبایی و پوستی فقط به پزشک متخصص مربوطه مراجعه و از مراجعه به مراکز فاقد صلاحیت جداً خودداری کنند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها