|
کدخبر: 300475

تهرانی ها منتظر گرمای شدید باشند

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: برای پایتخت وضعیت جوی، ابری همراه با وزش باد شدید به‌ویژه در ارتفاعات، نواحی جنوبی و غربی پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی تهران اعلام کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل برونداد الگوهای پیش‌بینی عددی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز (۲۸ تیر) و بازه جمعه (۳۰ تیر) تا یکشنبه (۱ مرداد) در بیشتر نواحی استان وزش باد نسبتاً شدید در ارتفاعات و نواحی جنوبی و غربی در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید گاهی وزش باد خیلی شدید و در نواحی مستعد با خیزش موقت گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و کاهش دید مورد انتظار است.

برای امروز عدم تغییرات محسوس و از پنجشنبه تا یکشنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود و در ساعت‌های بعد از ظهر تا شب امروز و فردا به‌ویژه در نیمه‌شمالی استان افزایش ابر و رخداد بارش پراکنده و با احتمال رعد و برق در ارتفاعات شمالی دور از انتظار نیست.

آسمان تهران فردا (۲۹ تیر) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و به‌تدریج افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۳۰ تیر) قسمتی ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها