|
کدخبر: 300092

کشف سوخت قاچاق در این استان

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۲۲ هزار لیتر فرآورده های سوختی قاچاق و ۲ هزار لیتر روغن خودرو عرضه خارج از شبکه در محدوده این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی دریافت اخباری در هفته‌های اخیر مبنی بر دپوی غیرمجاز مقادیر زیادی سوخت در یکی از انبارهای متروکه در محدوده شهید بهشتی شهرری پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: عوامل اطلاعات کلانتری ۱۶۷ با اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند انبار متروکه مورد نظر را در خیابان رجایی شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی روز گذشته به محل مذکور اعزام شدند و در بازدید از این محل ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و ۲ هزار لیتر روغن خودرو عرضه خارج از شبکه کشف شد.

این مسئول با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را هشت میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، اظهار داشت: در این زمینه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی شهرری معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بر مبارزه قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز و نتایج بسیار مناسب آن تاکید کرد و از مردم خواست؛ هرگونه اطلاعات خود در خصوص فعالیت‌های مجرمانه و غیر قانونی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها