|
کدخبر: 299577

خرید مانتوی تابستانی ممنوع شد؟

موضوع «فروش مانتوی تابستانه» در دستورکار پلیس قرار گرفت.

کلاهبرداری و برداشت اینترنتی پول از حساب افراد به خرید مانتوی تابستانی رسید. کلاهبرداری «فروش مانتوی تابستانه ارزان قیمت» یکی از راه‌ها و ترفندهای جدید کلاهبرداران اینترنتی است. موضوع کلاهبرداری «فروش مانتوی تابستانه ارزان قیمت» در دستورکار پلیس قرار گرفت. کلاهبردار و شیاد اینترنتی یک سایت فروش مانتوی تابستانه به دام افتاد.

رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب شهروندان با ترفند «فروش مانتو تابستانه ارزان قیمت» خبر داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ اظهار کرد: شخصی به پلیس فتا مراجعه و مدعی شد حدود ۵۰۰ میلیون ریال به‌صورت غیرمجاز از حساب بانکیش برداشت شده است، در همین خصوص پرونده اولیه برای بررسی این جرم تشکیل شد.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ افزود: شاکی در اظهاراتش عنوان کرد با یک سایت فروش مانتو در فضای مجازی برخورد کردم که با قیمت پایین‌تر از بازار اقدام به فروش می کرد، وسوسه شدم و برای خرید از طریق درگاه بانکی موجود در داخل سایت اقدام کردم و پس از وارد کردن اطلاعات حساب کاربری خود با تراکنش ناموفق مواجه شدم و پس از لحظاتی تمام موجودی حساب بانکی ام خالی شد!

سرهنگ معظمی گودرزی تصریح کرد: بلافاصله پس از اخذ اظهارات شاکی، موضوع در دستور کار قرار گرفت و تحقیقات پرونده آغاز شد و کارشناسان پلیس فتا با بهره‌گیری از روش‌های علمی و سایبری موفق به شناسایی مجرم و دستیابی به اطلاعات هویتی وی شده و متوجه شدند سارق با ایجاد یک سایت جعلی فروش مانتوی تابستانه و ایجاد درگاه جعلی اقدام به سرقت اطلاعات حساب بانکی مراجعه کنندگان می‌کند.

منبع: عرشه آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها