|
کدخبر: 298393

کشف یک تن مواد مخدر در این استان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۱۰۰ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های " ایرانشهر، سراوان، هیرمند، زابل " با انجام کار دقیق و تخصصی پلیسی و با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از جا به جایی محموله های بزرگ مواد افیونی توسط قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر، به سطح استان و مناطقی از عمق کشور مطلع شدند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر و تکاوران پلیس در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان و مراقبت لحظه به لحظه ای فعالیت قاچاقچیان محموله های سنگین مواد مخدر را  شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به اخطار های پلیس بی توجه بوده که پس از درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان، ۱۱ سوداگر مرگ دستگیر و مقدار یک تن و ۱۰۰ کیلو گرم انواع مواد افیونی شامل ۸۹۳ کیلو گرم تریاک، ۱۵۲ کیلو گرم حشیش و ۵۵ کیلوگرم شیشه کشف و در این رابطه نیز ۶ دستگاه خودرو سواری توقیف شد.

 

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها