|
کدخبر: 206733

کشف بیش از ۲.۵ تن مواد مخدر / قاچاقچیان نقره داغ شدند

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از کشف بیش از ۲.۵ تن مواد مخدری خبر داد که توسط قاچاقچیان در جنوب کشور مخفی شده بود.

حوادث کشف بیش از ۲.۵ تن مواد مخدر / قاچاقچیان نقره داغ شدند

سردار احمد علی گودرزی با اعلام خبر کشف سه تن مواد مخدر در جنوب کشور، در  تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای کنترل و مراقبت از نوار مرز و برخورد قاطع با قاچاق مواد مخدر در سرحدات کشورمان، مرزداران هنگ مرزی زابل از فعالیت یک باند قاچاق موادمخدر در منطقه عمومی زابل مطلع شده و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند و کشف محموله موادمخدر در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی افزود: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان همچنین با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، مسیرهای تردد قاچاقچیان و زمان برنامه‌ریزی شده برای انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، چندین تیم پوششی و عملیاتی از مرزداران هنگ مرزی زابل با اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و موفق شدند محموله بزرگ موادمخدر را کشف کنند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله موادمخدر را وارد کشور کنند، زمانیکه خود را در کمین و محاصره مأموران دیدند با مخفی کردن محموله موادمخدر از محل متواری شدند و مرزداران در این عملیات موفق شدند دو تن و ۶۷۹ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک را کشف کنند.

این مقام انتظامی، به یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان نیز اشاره و بیان کرد: پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مرزداران هنگ مرزی سراوان موفق شدند در درگیری با قاچاقچیان و اشرار مسلح، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو که بر اثر درگیری دچار آتش‌سوزی شده بود، ۵۷۱ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

گودرزی، از همکاری خوب نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و همچنین مرزنشینان عزیز استان با مجموعه مرزبانی و نقش مؤثر آنها در برقراری امنیت پایدار و کنترل مرزهای استان سیستان و بلوچستان قدردانی کرد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر