|
کدخبر: 298328

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران:

آورده مثبت سامانه 137 پلاس برای شهرداری تهران / سرمایه‌گذاری در مرکز 137پلاس به نفع شهر، شهرداری و شهروندان است

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت سامانه 137 پلاس به‌عنوان سریعتر درگاه ارتباطی شهروندان با مدیران شهری، گفت: این سامانه می‌تواند آورده خوبی برای شهرداری داشته باشد و سرمایه‌گذاری در مرکز 137 پلاس به نفع شهر، شهرداری و شهروندان است.

جامعه آورده مثبت سامانه 137 پلاس برای شهرداری تهران / سرمایه‌گذاری در مرکز 137پلاس به نفع شهر، شهرداری و شهروندان است

داود گودرزی در جلسه شورای معاونان این سازمان که در مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137پلاس) برگزار شد، با تاکید بر نقش مردم در همه امور جامعه، گفت: فلسفه تشکیل حکومت دینی این است که زمینه مشارکت مردم را فراهم کند، لذا بحث مشارکت مردم مبنایی دینی دارد؛ علاوه بر این در مبانی عقلی و تجربی، هرکسی که از ظرفیت عظیم مردمی استفاده کند، در کارها پیشرفت کرده و بهره لازم را خواهد برد.

رئیس سازمان بازرسی با بیان اینکه سامانه 137پلاس یکی از بسترهای مشارکت مردم در امور شهری را ایجاد کرده است، اظهار کرد: ما در این دوره، بخشی از انرژی خود را صرف بهبود و ارتقاء سامانه 137 پلاس کردیم و خوشبختانه در این مسیر تا حد زیادی موفق بوده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه سامانه 137 پلاس می‌تواند آورده خوبی برای شهرداری داشته باشد، تصریح کرد: اهمیت این سامانه باید مورد توجه همه مدیران شهری قرار گیرد و ما هرقدر برای پیشرفت و توسعه سامانه 137 پلاس سرمایه‌گذاری کنیم، به نفع شهر، شهرداری و شهروندان خواهد بود.  

گودرزی به اقدامات صورت گرفته در بحث ارتقاء سامانه 137پلاس اشاره کرد و گفت: در اولین اقدام با توجه به طولانی بودن زمان انتظار برای دریافت پیام شهروندان، بروز رسانی دو سامانه 137 و 1888 در دستور کار قرار گرفت و سامانه جدید 137 پلاس راه‌اندازی شد تا تماس شهروندان با سرعت بیشتری برقرار شده و پیام‌ها نیز سریعتر و با کیفیت بهتر انجام شود.

وی یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در سامانه جدید را بازخورد گیری صد در صدی پیام‌ها عنوان کرد و افزود: نتیجه پیام هرچه که باشد، شهروند باید به طور کامل در جریان آن قرار بگیرد و اگر کوتاهی و سهل انگاری در انجام پیام شهروند مشاهده شود حتما باید برخورد قاطع با فرد خاطی صورت پذیرد.

در ابتدای این جلسه رضا ناصری سرای، رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137پلاس) نیز به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سامانه 137 پلاس و برنامه‌های پیش رو پرداخت و اظهار کرد: این مرکز با گذشت بیش از یک سال از شروع فعالیت خود، کتابچه‌ای از مهمترین اقدامات و دستاوردهای صورت گرفته را منتشر کرده که به زودی در اختیار همه معاونت‌ها قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها