|
کدخبر: 298279

کشف محموله قاچاق میلیاردی

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۷ میلیارد کالای قاچاق از یک دستگاه تریلی در محور سمنان - دامغان خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوقه ئی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری " مد ظله العالی " مبنی حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و در نتیجه تلاش های شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در محور سمنان - دامغان، یک دستگاه تریلی را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف می کنند.

به نقل از پلیس استان، فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه خودرو حامل خرده بار از مبدا پایتخت به سمت یکی از استان های شرقی کشور در حرکت بود، افزود: با هماهنگی های به عمل آمده در بازرسی از بار خودرو، انواع کالاهای قاچاق خارجی شامل ۲ هزار و ۸۸ عدد انواع تجهیزات جانبی تلفن همراه، ۴۳۲ عدد انبردست، ۱۲۰ دست آچار رینگی و ... فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکی کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان امر ۷ میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال برآورد کرد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و همراه راننده به مراجع قضائی ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان جلوگیری از قاچاق کالا را یکی از اهداف اصلی پلیس استان در سال ۱۴۰۲ دانست و تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه کالای مشکوک به قاچاق و یا احتکار، با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها