|
کدخبر: 297864

هشدار مهم درباره ساخت و ساز غیر مجاز

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران بر لزوم برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید کرد و گفت: نگذارید که کار به جایی برسد که دیگر نشود ساختمانی را تخریب کرد.

جامعه هشدار مهم درباره ساخت و ساز غیر مجاز

مهدی عباسی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه شاهد ساخت و ساز غیر مجاز در حاشیه اتوبان شهید کاظمی هستیم، گفت: قبلا یک اتاقک در پشت بام به صورت غیر قانونی ساخته می‌شد و سعی می‌کردند که یک روزه آن را بسازند تا شهرداری آن را نبیند؛ اما حالا ساختمان‌های هشت الی ۱۰ طبقه می‌سازند. من یک شب در حین سرکشی دیدم که جرثقیل‌ها فعال هستند و چطور ممکن است که این جرثقیل‌ها را شهرداری نبیند؟.

وی با بیان اینکه در شهرداری در این زمینه کوتاهی شده است، تصریح کرد: من چند ماه پیش به شهردار منطقه‌ای در خصوص ساخت و ساز در گلابدره تذکر دادم و گفتم که نگذارید که کار به جایی برسد که دیگر نشود ساختمانی را تخریب کرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ساده انگاری است که بگوییم شهرداری این ساخت و سازها را ندیده و ۱۰۰ درصد در آن فساد است، گفت: ساخت و ساز در حریم را می‌توانیم بگوییم ندیدیم اما ساختمان غیر مجاز در حاشیه بزرگراه شهید کاظمی را مگر می‌شود ندید؟.

وی بیان کرد: اصلاح قانون به عدم ساخت و ساز غیر مجاز کمک می‌کند؛ اما امروز باید جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز را بگیریم چرا که حیثیتی شده و جالب است بدانید که تعدادی سوداگر آدم اجیر می‌کنند و با گفتمان مشترک یک دعوای صوری راه می‌اندازند و بعد از یک مدت مدیران و مسئولان شهرداری را می‌ترسانند که به سمت آنها نیایند و وقتی که ساختمانی ساخته شده دیگر کسی نمی‌تواند آن را خراب کند و بهتر است قبل از آنکه کار به جاهای باریک بکشد نسبت به تعیین تکلیف این موضوع اقدام کنیم.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها