|
کدخبر: 297397

طرح سراسری مقابله با سارقان خشن

رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای اولین مرحله طرح سراسری مقابله با سارقان خشن در سراسر کشور خبر داد.

سردار محمد قنبری در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل و کاهش سرقت‌های خشن در سال جاری اولین مرحله طرح سراسری مقابله با سارقان خشن به مدت ۲ روز با استفاده از کلیه امکانات و حداکثر توان پرسنلی از ۹ خردادماه سال جاری در سطح استان‌های هدف به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه در نتیجه اجرای این طرح در مجموع تعداد ۲۲۳ فقره انواع سرقت‌های خشن از متهمان کشف شد، افزود: در این طرح تعداد ۱۲۹ نفر متهم دستگیر شدند که از این تعداد ۹۷ نفر دارای سابقه کیفری و ۳۲ نفر فاقد سابقه کیفری بودند.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه از نظر کشف به دستگیری استان خراسان رضوی با ۲۲ نفر سارق و ۱۰۱ فقره کشف نسبت به استان‌های دیگر عملکرد مطلوبی داشته است، خاطرنشان کرد: بیشترین آمار دستگیری و کشفیات به ترتیب مربوط به تهران بزرگ، خراسان رضوی و البرز بوده است.

وی با بیان اینکه از جمله فاکتور‌های مهم برای سارقان، گوشی تلفن همراه، کیف و زیورآلات است که از ارزش ریالی بالایی برخوردار است، ضمن هشدار به شهروندان توصیه کرد: هنگام حضور در مکان‌های شلوغ و پر رفت و آمد از گذاشتن پول زیاد، زیورآلات و مدارک مهم در داخل کیف خودداری کنند.

سردار قنبری از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده این موارد در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته یا اطلاعات خود را با مراکز پلیس و کلانتری‌ها به اشتراک بگذارند که کمک موثری در کشف و شناسایی مجرمان خواهد داشت.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها