|
کدخبر: 297243

کشف ۲۷هزار لیتر سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از سه دستگاه خودرو، ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ احمدرضا کارگر روز سه‌شنبه بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان بیرجند در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به سه دستگاه خودرو مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، مقدار ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران در این خصوص سه دستگاه خودرو را توقیف و سه متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی شود.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و سوخت در کنار دام و طیور بیشترین کشفیات کالای قاچاق را در این استان به خود اختصاص داده است.

بنابر اعلام مسوولان انتظامی استان، کشفیات سوخت قاچاق امسال در خراسان جنوبی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۰ درصد افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها