|
کدخبر: 294554

انهدام باند قاچاق سوخت

سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، یک باند قاچاق سوخت در شهرستان آبادان را شناسایی، کشف و منهدم کردند.

سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در خصوص شناسایی و انهدام یک باند قاچاق سوخت در شهرستان آبادان اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با رصد شبانه روزی، کارهای اطلاعاتی، تلاش و مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در شهرستان آبادان یک شبکه قاچاق سوخت کشف و متلاشی شد.

در این اطلاعیه بیان شده است: قاچاقچیان با مدیریت و همکاری مالک یکی از اسکله‌های شخصی در شهرستان آبادان، سوخت قاچاق را پس از بارگیری در یک شناور مخزنی، برای قاچاق به خارج از کشور و فروش در خلیج فارس منتقل می‌کردند.

در اطلاعیه سپاه ولی عصر (عج) خوزستان تصریح شده است: محموله سوخت قاچاق، شامل بیش از ۳۱۰ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل به ارزش بیش از ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است، که در این عملیات سه دستگاه تانکر مخصوص حمل سوخت و یک دستگاه شناور مخزنی توقیف و متهمین نیز تحویل مراجع قضائی و تعزیرات حکومتی شدند.

در ادامه اطلاعیه تاکید شده است: محموله سوخت قاچاق کشف شده با هماهنگی مرجع قضائی تماماً جهت توزیع در شبکه رسمی عرضه سوخت، تحویل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آبادان گردید.

در این اطلاعیه آمده است: لازم به ذکر است که تلاش برای شناسایی همه عوامل این شبکه و نحوه تأمین و انتقال آن تا شهرستان آبادان ادامه دارد. همچنین شماره تلفن ۱۱۴ ستاد خبری اطلاعات آماده دریافت گزارش‌های مردمی از هم استانی‌های عزیز در خصوص این قبیل جرایم، تخلفات و موارد سو امنیتی و قاچاق می‌باشد.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها