|
کدخبر: 293479

وضعیت ترافیکی پایتخت در روز جاری

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز جاری را تشریح کرد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ احسان مؤمنی گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبح شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ صورت پذیرفت، شاهد شروع ترافیک صبحگاهی و حجم بالای ترددها در سطح معابر شهر تهران بودیم.

سرهنگ مؤمنی ادامه داد: بزرگراه علامه جعفری غرب به شرق، آبشناسان محدوده سردار جنگل، شهیدزین الدین شرق به غرب، بزرگراه همت و خیابان آزادی دارای ترافیک است.

سرهنگ مؤمنی گفت: همچنین در بزرگراه‌های شیخ فضل الله نوری، شهید سلیمانی و آزادگان شاهد ترافیک پرحجم اما روان هستیم.

وی در ادامه گزارشی از دو تصادف فوتی طی شب گذشته و بامداد امروز گفت: متأسفانه از شب گذشته تا کنون معابر ترافیکی پایتخت شاهد دو تصادف منجر به فوت بوده است. یکی از این تصادفات منجر به فوت را موتورسیکلتی رقم زد که بامداد امروز در بزرگراه شهید زین الدین به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی و سرعت غیرمجاز واژگون بر اثر شدت جراحات وارده به سر متأسفانه جان خود را از دست داد.

مؤمنی در ادامه با تاکید بر عدم عبور از عرض بزرگراه‌ها توسط عابرین پیاده افزود: همچنین متأسفانه شب گذشته حادثه در بزرگراه آزادگان منجر به فوت یکی از پایتخت نشینان شد. این حادثه در اثر عبور عابر پیاده از عرض بزرگراه آزادگان رخ داد که طی آن عابر پیاده با خودرو پراید برخورد و متأسفانه فوت می‌کند.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها