|
کدخبر: 270873 امیرمحمد درویش

اختصاصی گسترش نیوز؛

رئیس بعدی شورای شهر تهران کیست؟

قرار است روز یکشنبه(۲۳ مرداد) انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران برگزار شود و احتمال می رود که مهدی چمران برای دومین سال متوالی رئیس شورای شهر شود.

جامعه رئیس بعدی شورای شهر تهران کیست؟

ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، روز یکشنبه (۲۳مرداد) وارد دومین سال خود می شود. قرار است در این روز انتخابات هیات رئیسه هم برگزار شود. شورای ششم، کار خود را به ریاست مهدی چمران آغاز کرد و به گفته بسیاری از سیاست مداران، عملکرد خوبی را نسبت به دوره قبل داشته است.

با رای اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تهران؛ پرویز سروری نائب رئیس؛ سید جعفر شربیانی نائب رئیس اول، سوده نجفی نائب رئیس دوم و علیرضا نادعلی به عنوان سخنگوی شورای شهر در یک سال گذشته مسئولیت داشته اند.

می توان گفت، تمامی اعضای شورای شهر، بر این نظر هستند که سال دوم شورا هم بدون هیچ تغییری به کار خود ادامه دهد.

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران در این خصوص گفت: در ارتباط با ریاست شورای شهر تهران، در سال دوم، انتظار اعضا این است که آقای چمران برای دومین سال، ریاست را قبول کنند و به عنوان سند شورا و به عنوان کسی که محل اتحاد نظرهای مختلف هستند، قبول زحمت بفرماید.

وی گفت: همه ما به دانش و تجربیات مهندس چمران و حل مسائل شهری توسط ایشان آشنا هستیم. ایشان شخصی موثر و کارآمد برای شورای شهر تهران است. واقعا به حضور ایشان بیش از پیش نیاز داریم که روز یکشنبه این اتفاق خوب رقم می‌خورد.

مهدی چمران، در دوره های دوم و سوم، همچنین در سه سال اول از دوره چهارم، ریاست شورای شهر را به عهده داشته است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها