|
کدخبر: 292156

تکذیب قطع درختان در این خیابان تهران

مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران با تکذیب اخباری که درباره قطع درخت در خیابان ولیعصر(عج) محدوده پارک ساعی در برخی رسانه ها منتشر شده بود از واکاری و جابجایی روت بال(ریشه های بسته شده) درختان چنار ۱۰ ساله در محدوده بوستان ساعی در خیابان ولیعصر(عج) خبر داد.

علی محمد مختاری، با تکذیب اخباری که درباره قطع درخت در خیابان ولیعصر(عج) محدوده پارک ساعی در برخی رسانه ها منتشر شده بود، گفت: در محدوده خیابان ولیعصر (عج) طرح کاشت ۳۰۰ اصله درخت چنار اجرایی شده است که این درختان با درختان آسیب دیده و خشک شده این خیابان جایگزین می شود. در همین راستا در محدوده خیابان بهشتی به بالا و بوستان ساعی واکاری تعدادی درخت در تعهد پیمانکار باقی مانده بود که ظرف روزهای گذشته این کار انجام شده است.

وی افزود: برخی شهروندان به اشتباه تصور کرده اند این قطع درخت است درحالی که چنین اتفاقی روی نمی دهد و در این حوزه حساسیت بسیار زیادی وجود دارد و با هرگونه قطع درختی در هرکجای شهر برخورد قاطعی صورت می گیرد؛ لذا در محدوده بوستان ساعی نیز درختان چنار ۱۰ ساله به صورت جابجایی روت بال واکاری می شوند.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به اینکه این جابجایی و واکاری درختان بیشتر در شب انجام می شود، افزود: برخی مقدمات و اقدامات این کار ممکن است در روز انجام شود که نباید با قطع درخت اشتباه گرفت. پیمانکار در راستای اجرای تعهد خود واکاری تعدادی درخت در آن محدوده را داشته که به صورت روت بال و یا (ریشه های بسته شده) کار را در راستای اجرای پروژه کاشت ۳۰۰ اصله درخت چنار در خیابان حضرت ولیعصر(عج) انجام می دهد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها