|
کدخبر: 289758

برنامه های تهران در شب های رمضان

نائب رییس شورای شهر تهران درباره ادامه «زیست شبانه» در تهران پس از پایان ماه رمضان گفت: بهره گیری از ساعات شب مختص ماه مبارک رمضان خواهد بود.

پرویز سروری، در تشریح الزامات، زیرساخت ها و شرایط تهران برای بهره‌گیری از زیست شبانه گفت: واژه ها و لغاتی داریم که تا تعریف نشوند ممکن است برداشت های مختلفی از آنها صورت بگیرد. در ماه مبارک رمضان باتوجه به اینکه مصادف شده با سال نو و بهار طبیعتاً نمی توانیم همانند سال های گذشته از زمان روز به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: بر همین اساس در مدیریت شهری تلاش کردیم برنامه های مفرح و در عین حال معنوی که سازگاری با سال نو و ایام ماه رمضان داشته باشد ترتیب دهیم یعنی مفرح بودن و معنوی بودن شاخص‌های زیست شبانه است.

سروری ادامه داد: در حقیقت برای این ایام زیست شبانه متفاوت با تعاریفی است که از این موضوع در گذشته صورت گرفته است و تلاش شده مردم بتوانند بعد از افطار در کنار برنامه های معنوی که دارند با برنامه های شاد و مفرح ایام سال نو را سپری کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره ادامه بهره گیری از زیست شبانه پس از پایان ماه رمضان گفت: بهره گیری از ساعات شب با این تعاریف مختص ماه مبارک رمضان است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها