|
کدخبر: 289718

رفع خطر ۵ گود پرخطر رها شده در تهران

شهردار منطقه ۶ از رفع خطر ۵ گود پرخطر رها شده در این منطقه خبر داد.

رضا محمدی گفت: ۵ گود پرخطر و بحرانی در منطقه ۶ وجود داشت، یک مورد آن گود ۶۴ اسدآبادی متعلق بانک تجارت بود که در  ۸ سال گذشته تعیین تکلیف نشده بود، هم اکنون کارگاه آن شروع و پروانه شهرسازی این طرح صادر شده و کار را شروع کردند.

وی افزود: در خیابان شهید قرنی  نیز گود دیگر وجود داشت که در حال رفع خطر آن با پرکردن  خاک و نخاله هستیم.

شهردار منطقه ۶ درباره وضع ساختمان های ناایمن در منطقه گفت: ۵ ساختمان در کمیته ایمنی منطقه به عنوان ساختمان‌های بحرانی دیده شد که با مالک آن‌ها جلسات متعددی برگزار کردیم و  بحث های آتش نشانی و ایمنی این ساختمان ها انجام شد، ساختمانهای مذکور از حالت بحرانی خارج و به یک سطح پایین‌تر یعنی به سطح ساختمان‌های ناایمن رسیدند و این مسأله در منطقه همچنان در حال پیگیری است.

محمدی در باره موضوع پساب و استفاده از تصفیه خانه شهرک غرب برای منطقه ۶ نیز گفت: استان تهران بعد از استان سیستان و بلوچستان فقیرترین استان از لحاظ سرانه آبی در مقایسه با جمعیت است و برای استفاده از ظرفیت تصفیه خانه شهرک غرب در چند ماه اخیر لوله کشی آن انجام شده  است که از تصفیه خانه وارد شبکه و رینگ آبیاری منطقه شده و برای اوایل سال آینده افتتاح می شود.

وی افزود: تصفیه خانه شهرک غرب، حدود ۷۰ درصد آبیاری فضای سبز منطقه را پوشش می دهد و حدود ۱۲ و نیم میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها