|
کدخبر: 289305

جمع آوری واحدهای غیرمجاز تفکیک زباله و پسماند

در راستای احیای حقوق عامه و حفظ محیط زیست، با دستور دادستان تهران طرح پاکسازی و جمع آوری واحدهای غیرمجاز نگهداری و تفکیک زباله و پسماند در منطقه هرندی، اجرا شد.

در راستای احیای حقوق عامه و حفظ محیط زیست، با دستور دادستان تهران طرح پاکسازی و جمع آوری واحدهای غیرمجاز نگهداری و تفکیک زباله و پسماند در منطقه هرندی، واقع در منطقه ۱۲ شهرداری تهران، اجرا شد.

علی صالحی دادستان تهران در رابطه با جزئیات این طرح اظهار کرد: این طرح در راستای حمایت از حقوق عامه و برخورد با تهدیدکنندگان بهداشت و سلامت عمومی جامعه در آلوده‌ترین نقطه تهران اجرا شد و ضمن پلمب کلیه واحدهای آلوده و غیرمجاز جمع آوری پسماند در منطقه هرندی (واقع در منطقه ۱۲ شهرداری تهران)، برای متهمان پرونده قضائی تشکیل شد.

دادستان تهران افزود: این طرح با نظارت دادسرای ویژه جرایم پزشکی، بهداشتی و دارویی اجرا شد و طبق دستور قضائی معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۶ خطاب به مرجع انتظامی، شهرداری منطقه ۱۲ و اداره کل محیط زیست شهر تهران، کارشناسان و بازرسان این مراجع با همراهی نیروی انتظامی در منطقه مستقر شدند و عملیات پاکسازی واحدهای غیرمجاز، تحت نظارت مقام قضائی انجام گرفت.

 

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها