|
کدخبر: 289285

اتمام حجت پلیس با این افراد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: پلیس با حادثه‌آفرینان و فروشندگان مواد محترقه به شدت و بدون اغماض برخورد می‌کند و با هماهنگی قوه قضاییه برای این افراد به سرعت پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی روز یکشنبه ضمن اشاره به اینکه پلیس همیار و خواهان سلامت مردم است، افزود: جشن چهارشنبه پایان سال ریشه‌ کهن دارد و مبتنی بر پیوند خانوادگی و شادی است که از سوی افراد سودجو به بستری برای آسیب به جان و اموال مردم تبدیل شده است.

وی به آمادگی کامل پلیس برای ایجاد فضای ایمن، ایجاد آرامش و سلامت شهروندان در چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و ادامه داد: برخی افراد سودجو در این آیین با اقدام به ساخت و فروش مواد محترقه خطرناک زمینه را برای ایجاد حوادث ناگوار برای خانواده‌ها به‌خصوص افراد جوان، نوجوان همچنین کودکان موجب می‌شوند که این مسئله بیش از اقدامات پیشگیرانه پلیس نیازمند نظارت خانواده‌ها است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تاکید کرد: پلیس برای جلوگیری از هرگونه آسیب به نوجوانان و جوانان که سرمایه‌های خانواده‌ها و کشور هستند، از هفته‌های گذشته اقدام به شناسایی افراد سودجو و جمع‌آوری این مواد محترقه خطرناک کرده است.

سرهنگ معظمی گودرزی با بیان اینکه امسال با اقدامات به‌موقع پلیس کشفیات قابل ملاحظه‌ای انجام شد، افزود: هشدار پلیس به برهم زنندگان نظم و سلامت مردم این است که با آنها برخورد قاطع خواهد شد.

وی تاکید کرد: با هماهنگی قوه قضاییه برای توزیع کنندگان و حادثه آفرینان چهارشنبه آخر سال به سرعت پرونده قضایی تشکیل می‌شود همچنین برای سه‌شنبه شب همه نیروهای پلیس پایتخت در سطح شهر در آمادگی کامل برای برخورد با حادثه آفرینان هستند.

رئیس پلیس پیشگیری از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تحرک افراد سودجو و بر هم زننده ایمنی، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به گشت‌های پلیس اطلاع دهند.

طبق آخرین گزارش فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تا به امروز کشفیات مواد محترقه در پایتخت نسبت به سال گذشته چهار برابر افزایش یافته است.

چهارشنبه سوری سال گذشته با وجود هشدارهای پلیس و دیگر دستگاه‌های سلامت، بیش از ۲ هزار مصدوم و ۱۷ کشته در سراسر کشور برجای گذاشت.

منبع: ایرنا

ارسال نظر