|
کدخبر: 288846

دستگیری ۱۰۷۴ مجرم طی ۷۲ ساعت گذشته

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری ۱۰۷۴ مجرم طی ۷۲ ساعت گذشته در ۶ شهرستان غرب استان خبر داد.

سردار کیوان ظهیری در حاشیه در بیست و هشتمین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله‌محور شهرستان‌های غرب استان تهران به خبرنگاران گفت: با اجرای بیست و هشتمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و دومین مرحله طرح دستگیری سارقان و مالخران با هدف مبارزه با سارقان جرایم خشن، مالخران و کشف کالای قاچاق در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران در ۷۲ ساعت گذشته، ۱۹۶دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

وی با بیان اینکه پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان با هماهنگی مقام قضائی با اجرای بیش از ۴۱۸حکم قضائی، ۱۰۷۴نفر دستگیر شدند، افزود: در راستای اجرای این طرح ۹ باند بزرگ سرقت نیز منهدم شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه اموال کشف شده با هماهنگی قضائی تحویل مال باختگان شد، بیان داشت: اولویت این طرح شناسایی صاحبان اموال و تحویل آن در این طرح بود که در ستاد فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در مقابل رسانه ها و خبرنگاران تحویل آنان شد.

سردار ظهیری با اشاره به کشف ۶۷۸ کیلوگرم انواع مواد افیونی گفت: اجرای این طرح که به صورت مستمر انجام می گیرد، قاچاقچیان دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۱۱ قبضه سلاح گرم کشف شد، تصریح کرد: کشف ۱۰۴ تیغه سلاح سرد از دیگر دستاوردهای این طرح بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف بیش از ۷۷۰میلیارد ریال انواع کالای قاچاق گفت: در این راستا بیش از ۶۳۶هزار قلم انواع کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

سردار ظهیری در پایان ضمن قدردانی از مردم به جهت همکاری با ماموران انتظامی غرب استان تهران، خاطرنشان کرد: در بحث پیشگیری از وقوع سرقت و با توجه به نزدیک شدن به آخر سال، مردم باید هوشمندانه عمل کنند و به هشدارهای پلیس در موضوعات پیشگیری از سرقت توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

کشف تریاک در بومهن

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت : یک کیلو و ۵۳ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف در شهر بومهن و سوداگر مرگ طی عملیاتی دستگیر شد.

سرهنگ سید حجت الله پورنجفی رو یکشنبه در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر فروش مواد مخدر توسط سوداگر مرگ در سطح شهر بومهن، موضوع در دستور کار ماموران مواد مخدر پردیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن شناسایی متهم پس از هماهنگی با مراجع قضائی از منزل وی موفق به کشف اکیلو و ۵۳ گرم تریاک و ۲دستگاه ترازوی دیجیتالی بزرگ و کوچک توزین مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت : مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت : از شهروندان درخواست و انتظار داریم که در جهت سلامت جامعه شهروندان هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ و یا سامانه پیامکی ۱۱۰۲۱۱به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها