|
کدخبر: 268626

کشف ۲۵۳ کیلو مواد مخدر در کاشان

فرمانده انتظامی اصفهان از دستگیری سوداگران مواد افیونی و کشف ۲۵۳ کیلو مواد مخدر در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان خبر داد.

جامعه کشف ۲۵۳ کیلو مواد مخدر در کاشان

سردار محمدرضا میرحیدری بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در راستای تشدید برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر از فعالیت ۳ قاچاقچی موادمخدر در محور‌های ورودی به این شهرستان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام برنامه ریزی‌های دقیق و اقدامات هوشمندانه و پلیسی موفق به شناسایی متهمان شدند که طی هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه اقدام به دستگیری سوداگران مواد افیونی در این شهرستان کردند.
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده از خودرو قاچاقچیان ۲۰۱ کیلو تریاک و ۵۲ کیلو هروئین کشف شد، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سردار میرحیدری با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت جوانان و استحکام بنیان خانواده‌ها برای پلیس خاطرنشان کرد: همکاران ما در برخورد قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و روز به روز عرصه را برای افراد سود جو و قانون شکن تنگ‌تر خواهند کرد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها