|
کدخبر: 288748 امیرمحمد درویش

اختصاصی گسترش نیوز؛

ازدواج های باورنکردنی / ماجرای زنی که عروسک به دنیا آورد

مدتی است در رسانه ها، خبر از ازدواج‌های عجیب و غریب به گوشمان می‌رسد. این ازدواج‌ها مانند، ازدواج معمولی نیست و کاملا تفاوت دارد.

جامعه ازدواج های باورنکردنی / ماجرای زنی که عروسک به دنیا آورد

ازدواج های عجیب ماجرای امروز و دیروز نیست، هر روز اخبار را رصد کنید با ازدواجی عجیب رو به رو خواهید شد. به تازگی خبر ازدواج یک دختر امریکایی با خودش در صدر اخبار قرار داشت. این دختر برای رفع مشکل تنهایی در مراسمی رسمی با خودش ازدواج کرد. یاسمین با خود عهد کرده بود که اگر تا ۴۰ سالگی ازدواج نکند، در نهایت با خودش ازدواج می‌کند!

در رسانه‌ها بارها دیده‌اید که یک مرد با درخت ازدواج کرده و یا اینکه یک زن با عروسک ازدواج کرده است. این رسم‌ها معمولا در کشورهای افریقایی یا هند بیشتر مرسوم است. در بسیاری از کشورها دیده شده که با غذا ازدواج می‌کنند. جالب است بدانید که هرگز چنین کاری را اشتباه نمی‌دانند و گویا این شیوه ازدواج بسیار مرسوم است.

عده از افراد برای آنکه به شهرت برسند، دست به اقداماتی می زنند که بسیار عجیب به نظر می رسد. عده‌ای با آرایش های عجیب، عده‌ای با خوردن غذاهای حال بهم زن و عده ای هم با ازدواج های عجیب. مدت زمان بسیاری می‌شود که خبر از ازدواج‌های عجیب به گوش می‌رسد. هم خانم‌ها و هم آقایان، با اشیا و حیوانات ازدواج می‌کنند. گسترش نیوز در این گزارش به بررسی ازدواج‌های عجیب در جهان پرداخته است.

ازدواج با پیتزا

نخستین خبر عجیب از این ازدواج‌های عجیب و غریب مربوط است به ازدواج یک مرد با پیتزا. یک مرد جوان اهل جنوب روسیه مراسم عروسی خاصی برپا کرد. ازدواج عجیب این مرد با یک پیتزا در نوع خود دیدنی بود. داماد انسان با یک عروس غیر انسان ازدواج کرد ولی تا چه زمانی می‌تواند در کنارش بماند مسئله این است!!

ازدواج-پیتزا

این مرد بیست و دو ساله می‌گوید: من فکر می‌کنم عشق بین دو نفر غیر قابل کنترل و بسیار پیچیده است. من این پیتزا را دوست دارم. او بسیار وفادار است و هرگز خیانت نمی‌کند.”این مرد روس که نخواست نامش فاش شود، در ادامه افزود: به منظور پایان وضعیت تجرد، این پیتزا را به عنوان عروس انتخاب کردم”. دوستان متاهل من همیشه از وضعیت خود شکایت می‌کنند و دیگر دوستان مجردم هم از سختی پیدا کردن همسر دلخواه شکایت دارند. به همین دلیل، من بار دیگر به ارزش ازدواج فکر کردم.

ازدواج یک مرد با عروسک

چندی پیش خبر از ازدواج یک مرد با عروسک بر سر زبان‌ها افتاد مردی که می‌گوید با یک عروسک ازدواج کرده است و قرار است فرزند سومشان هم به دنیا بیاید. این مردکلمبیایی که ادعا می‌کند با یک عروسک پارچه‌ای نامزد کرده و نامزدش قرار است فرزند سومشان را به دنیا بیاورد. این کاربر تیک تاکی که رابطه جنجالی‌اش با یک عروسک را در رسانه‌های اجتماعی مستند می‌کند، پس از چندین سال مجرد بودن با عشق زندگی‌اش آشنا شده است.

ازدواج-عروسک

این مرد قبلا با دنبال کنندگانش در مورد نگرانی‌هایی که در مورد رابطه عجیب و غریب او و عروسکش داشتند مقابله کرده و گفته بود: «اگر عروسک‌ها نبودند، من از هرکسی تنهاتر بودم. حداقل من یک چیزی دارم.»

ازدواج یک زن با عروسک

یک زن ۳۷ ساله برزیلی به نام مریونه روچا مورایس مدعی شده که با یک عروسک ازدواج کرده و حالا بچه دار هم شده است. او داستانی نامتعارف و عجیب‌اش را این گونه تعریف می‌کند که همیشه به مهمانی رقص می‌رفته، اما چون شریکی پیدا نمی‌کرده، ناراحتی‌اش به مادرش ابراز کرده است. در نهایت هم مادر مریونه با سوزن و نخ دست به کار شده و مارسلو را خلق کرده است. او در این رابطه گفته زمانی که مادرم مارسلو را ساخت و برای نخستین بار مرا به او معرفی کرد، عاشق او شدم. عشق در نگاه اول بود.

عروسک-ازدواج

مریونه روچا مورایس همچنین گفته که پیش باردارشدن آنها در حضور ۲۵۰ نفر از دوستان و اعضای خانواده ازدواج کرده‌اند. سپس برای ماه عسل به ریودوژانیرو رفته‌اند. او می‌گوید پس از آن من و مارسلو عاشق شدیم و در نهایت باردار شدم. او حتی ادعا کرده که در دوران بارداری خود ۴ پوند وزن اضافه کرده است. در نهایت هم او گفته که در یک زایمان ۳۵ دقیقه‌ای در خانه، با حضور یک پزشک و پرستار، عروسک جدیدی به دنیا آورده است. این زایمان هم به صورت آنلاین برای ۲۰۰ نفر پخش شد.

ازدواج با سگ

خبر شوکه کننده‌ای که مدت‌ها قبل مطرح شد، ازدواج یک زن هندی با سگ است. البته این نکته دارای اهمیت است که در کشور هند، چنین ازدواج هایی مرسوم است. یک زن ۱۸ ساله هندی در اقدامی عجیب برای رهایی از طلسم شیطان با یک سگ پیمان زناشویی بست. مانگلی موندا، ۱۸ ساله که به همراه خانواده‌اش در روستای «جارکلند» زندگی می‌کند طی آیین سنتی هند با یک سگ ولگرد به نام «شرو» پیمان زناشویی بست.

سگ-ازدواج

این اقدام عجیب وی پس از آن صورت گرفت که تعداد از بزرگتر‌های روستا گفتند این زن نفرین شده است و ازدواج او با هر مردی منجر به مرگ آن مرد می‌شود. سری آمنموندا، پدر این دختر گفت: ریش‌سفیدهای روستا به ما گفتند باید هرچه سریعتر مقدمات ازدواج «موندا» را با این سگ فراهم کنید. ما نیز خواستیم به آنها اطمینان دهیم که طلسم شیطان باطل شده است.

ازدواج با بادکنک

آکاش ماجومدار اهل بمبئی، خبری را منتشر کرد که در آن اشاره به ازدواج با بادکنک دارد. پیوند آقای مجومدار با بادکنک‌هایش از یک دوستی ساده آغاز شد، اما از آن زمان به رابطه‌ای عمیق‌تر و محبت آمیز‌تر تبدیل شده است. آقای مجومدار درخصوص ارتباطش با بادکنک‌هایش گفت: «آنها از طریق رویاها و تله پاتی با من صحبت می‌کنند. بادکنک‌ها باید آزادی و فرصت دیدن جهان را داشته باشند و به همین دلیل است که من با آنها همه جا می‌روم.» دو سال پیش آقای مجومدار زانو زد و از بادکنک‌ها خواستگاری کرد.

بادکنک-ازدواج

وی افزود: «از زمانی که از بادکنک‌هایم خواستگاری کرده‌ام، زندگی ام بهتر شده است. عشق ما آنقدر قوی است که نمی‌توانم بدون آنها زندگی کنم. من بادکنک‌هایم را خیلی دوست دارم و در سال ۲۰۲۱ به آنها پیشنهاد ازدواج دادم».

ازدواج عجیب یک زن با دلفین

خبر ازدواج با حیوانات در جهان، بسیار زیاد دیده می‌شود. ازدواج عجیب با دلفین سوژه جدید رسانه‌های امریکایی شد. این ازدواج عجیب بین یک زن جوان با دلفین صورت گرفته است. به گفته کاربران مجازی این نخستین بار نیست که زنان با ازدواج عجیب با حیوانات خودشان را مشهور می‌کنند چندی پیش نیز یک زن در انگلیس در یک ازدواج عجیب با سگ خانگی‌اش وصلت کرده بود و رابطه زناشویی شان را پس از این ازدواج عجیب جشن گرفتند.

ازدواج-دلفین

این زن که به خاطر ازدواج عجیب با دلفین شخصی‌اش سوژه شده بود اعلام کرد که یک سال پس از مراسم ازدواجشان شوهرش مریض شده و در اثر بیماری گوارشی جانش را از دست داد و حالا او تصمیم دارد تا آخر به یاد شوهرش - دلفین - تنهایی زندگی کند و خاطرات عاشقانه و روابط زناشویی شان را حفظ کند و حاضر نیست بار دیگر ازدواج دوم انجام دهد.

ازدواج با سنگ

تریسی امین یکی از هنرمندان تندیس‌ساز و نقاش انگلیسی تبار و ساکن کشور فرانسه است. او عشق خود را به یک تکه سنگ بزرگ و شبیه به صخره که در بخش ساحلی قرار گرفته در صفحه اجتماعیش اعلام کرد و نوشت او هر روز ساعت‌ها در کنار امواج دریا به انتظار من می‌نشیند تا بتوانیم برای ساعاتی هرچند کوتاه خاطرات عاشقانه و نابی را برای یکدیگر رقم بزنیم. وی در افتتاحیه نمایشگاهش سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که با یک صخره ساحلی ازدواج نموده و از انتخابش کاملا شاد و خوشبخت است.

  • ناشناس ارسالی در

    در این دوره زمانه که بی وفایی وخیانت عاد ی شده ازدواج های اینچنینی شرف دارن

  • جواد ارسالی در

    واقعا به حال این مردم باید تاسف خورد . ب له عزیزان اینه اون جامعه مدرن و باکلاس غ ربی که عده ای تو ایران خودشون رو پاره می کنن به اونجا برسن!تنهایی و نبودعشق و محب ت کارانسانها رو به جایی رسانده که اسیر ت وهم و خیال شده اند و برای پرکردن خلا عاط فی دست به ازدواج‌هایی میزنن که واقعا مضح ک و مزخرف هست . خواهر و برادر ایرانی ام . قدر کشور و ملت و مردم عزیزمان رو بدونی د. حتی اسکلترین افراد درکشورمون هم بالاخ ره یه زوج و همدمی برای خود پیدا میکنن ول ی تو همین کشورهای پیشرفته چیه اصطلاح مدر ن غربی حقارت و تنهایی آدمی تا حدی پیش رف ته که حاظر به ازدواج با حیوان و اشیا میش وند تا تنهایی رو پرکنن. و این چیزی نیست جز نقشه پلید سیاستمداران غربی که دامن گی ر ملت ومردم خودشون شده . بی ارزش کردن خا نواده و ارزش بخشیدن به توهمات و دیوانگی ها

    • Mh ارسالی در

      لطفا با دقت متن خبر رو بخونید بیشتر کشور هایی که این کارهای عجیب در آنها رواج دا ره پیش رفته و غربی نیستند ، مثل هند و پا کستان و آمریکای جنوبی و غیره 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀ ️

    • مهدی ارسالی در

      چرت و پرت زیاد میگی هر چی هم باشه از زند گی در ایران بدتر نی

    • ناشناس ارسالی در

      چرا چرتو پرت میگی؟ ما کی میخایم همچین زن دگی رو؟ درضمن نگف کشورای غربی گف افریقا و هند و این داستانا تو اول بفهم متن چی گ فته بعد بیا حرف بزن😐

  • سهیلا نیک کار ارسالی در

    بابا اینا دیوانه آند رد داده آند خلول چلها از شکم سیری نمی‌دونند چکار کنند آخه یعنی چی حداقل یه چیز آموزنده بذارید که آدم بتونه کسب درآمد داشته باشه که بتونه زندگیتو بچرخونه این اراجیف چیه آخه

  • ناشناس ارسالی در

    درود بر شما اگر داخل ایران بود اعدامش می کردن ولی آزادی همه جا دنیا هست داره هند مسلمان داره هندو داره گاو پرست داره هیچ کس با هیچ چیز مشکلی نداره ولی ایران چی د م از مسلمانی می زن اختلاس دزدی همه چیز ه ست

    • ناشناس ارسالی در

      چرت. پرت تو میگی. که از چنین کثافت کاری هایی حمایت. می‌کنی معلومه خودت. چه شخصیتی داری. یا منافق. یا.

  • مهدی ارسالی در

    واقعا جهالت حد مرز ندارد با این همه وسایل که اطلاعات رو بالا میبره. این آدما کجای تاریخ متوقف شدن.

  • ناشناس ارسالی در

    نهایت پستی

  • ناشناس ارسالی در

    اخه اینها چه جوری با یه عروسک حامله میشن .ها چه جوری

  • احمد ارسالی در

    واقعا اینها مغزشون متلاشی شده وخدوشون ان سان حساب نمی کنندوقت این دنیا رو دوست دا رند فکر مرگ وآخرت نمی کنند .چه بسیار آدم ها رفتن زیر خاک و فراموش شدن .پس آدم به فکر این دنیا وآخرت باید داشته باشد.

    • ناشناس ارسالی در

      اینها میخوان که ازدواج رو به مسخره گی بگ یرن خدا لعنت شون کنه

  • دریکوند ارسالی در

    بابا این مسخره بازی چیه فردا میگن یارو ب ا دیوار ازدواج کرده چرا اینارو پخش میکنی د حال آدمو بهم میزنن

  • ناشناس ارسالی در

    خدا رو شکر که من مسلمانم و شیعه و در ایر ان عزیز زندگی می کنم . اگر سختی هست هم ج ا هست اما حداقل مثل آدم داریم زندگی می ک نیم و خدا و پیامبر و امام داریم ارزشهای واقعی داریم . این سبک زندگی غربی است که انسان رو به پوچی و تنهایی می کشونه البته ناگفته نمونه در اکثر کشورهای غربی چیزی به اسم خانواده معنا نداره و نه زنشون به مردشون اعتماد داره و نه مردشون به زنشو ن .

  • زینب بانو‌ ارسالی در

    سلام انسان ها وقتی عشق واقعی را نمی شناس ند
    با اینکه ایمان بوجود خدا دارند و
    وقتی انسانیت رو گم می کنند و دلبستگی به مخلوق خدا پیدامی کنند
    چنین مشکلات روحی روانی پیدا می شود !!!!
    فقط خداوند است که لایق عشق است بخاطر رضایت خدا باید به بندگانش خیر و محبت کرد
    ولی وابسته و عاشقشون ن شد
    انسانی که خودش محتاج است
    نباید به او محتاج بود .

  • زهرا ارسالی در

    واقعا نهایت عقب ماندگی به آزادی ختم شده خدا از گمراهی وجهالت نجات بده این افراد رو وتماشا گرانشان را

  • ناشناس ارسالی در

    حتماً این نوع مریضی هم درمان داره

  • ناشناس ارسالی در

    البته این گونه رفتارها بیشتر برای خودنما یی و دیده شدن است.لطفا اینگونه اعمال را یاد بزرگ نکنید.

  • محمد ارسالی در

    این حرفهای با دلفین بادکنک سگ.ازدواج کرده چیه خدایی

  • ناشناس ارسالی در

    جلل خالق

  • یاسمین ارسالی در

    الله شفا ورسین،خدا شفا بده به بعضی‌ها

  • ناشناس ارسالی در

    فقط شفا

  • سمیه حسینی ارسالی در

    این عروسی با پیتزا و باب اسفنجی کارتنشو ساخته نگاه کنید حتما قشنگه

  • ناشناس ارسالی در

    اینها همه از علائم آخرالزمان است ...

  • محسن ارسالی در

    خلایق هر چه لایق.

  • خخ ارسالی در

    اینها خیلی احمق و کثافت تشریف دارن

  • علی ارسالی در

    چرا نمیان ایران ازدواج کنن تو قرعه کشی م اشین هم شرکت کنن

  • هدایت فارسی نسب ارسالی در

    سلام‌عرض ادب احترام خدمت همه سروران گلم خسته نباشید عیدتون مبارک رمضانتو پرازالط اف الهی
    واقعا آدم وقتی یه سری چیز هارومیبینه ومیشنوه ازشرایط فعلی خوددلسرد وپشیمان میشودوطرف دیروقت همچین مسائلی رو میبینه ومیشنوه به خودافتخارمیکنه که یه س روگردن بالاتره خلاصه دنیافرازونشیب داره بعضی داشته های مانداشته های دیگران است و برعکسش هم هست پس هممون ازاین دنیاچیزهایی طلب کاریم که زمینه بدست آوردنش همت وتلا ش خودمون بستگی داره

    علی یا رتون. خدانگهدارتون

  • E ارسالی در

    😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐 از شفا گذشته، از خدا میخوام فقط نسلشونو منقرض کنه

  • ناشناس ارسالی در

    این زن مردها مخ ندارن ؟!!! واقعاً که 😡🤮🤮🤮

  • ناشناس ارسالی در

    حالم بهم خورد

  • ناشناس ارسالی در

    همشون واقعا وضعشون خرابه فقط اونیکه بایه بادکنک ازدواج کرده یعنی ازاون موقع نترکیده


    • ناشناس ارسالی در

      اینا دیگه رد دادن ...

    • فرید ارسالی در

      🤣🤣

  • Sodi ارسالی در

    اگربنابود وصلتی باشد بین موجودات پیوند د و همجنس است که خداوند بنا کرده البته درب رخی موجودات که از تفکر بهره نبرده اند شا ید پیوندی باشد ولی انسان که خلیفه الله ا ست در زمین باتوجه قدرت تفکر خود نباید مر تکب چنین اعمالی بشود زیرا تنها اوست که د ر فردای قیامت بازخواست میشود.این اعمال ن تیجه فراموشی رسالت انسان و ارتکاب فعل حر ام است آنقدر که یک انسان خودرا تا پایینت رین درجات انسانی تنزل میدهد که دست به چن ین اعمالی میزند والبته بقول خداوند اینان فراموش شدگانند درچشمانشان تیرگی ودر گوش هایشان ناشنوایی ودر قلبشان سیاهی لانه کر ده...بقول کاربر عزیزی که گفتند خدارا شکر که شیعه هستم ودرایرانم بله واقعا خداراش کر که دین مبین اسلام در کشور ایران وجود دارد و قانون و چارچوب اسلام هدایتگر گمرا هی ماست..چقدر خداوند مارا دوست داشته که در میان میلیاردها انسان در کشورهای دیگر و بر روی کره زمین مارا در کشور غنی از من ابع و فرهنگی چون ایران به جهان فرستاده و روح مارا به سرچشمه اسلام شستشو داده..بی گانگان در طول سالها بر سرزمین ما تاختند و هرآنچه اکنون در کشورشان قانون و اجرا م یکنند وامدار قوانین و فرهنگ غنی ایران و اسلام است.پس به آنها که در آرزوی رفتن به ممالک غربی هستند میگویم قدر وطن خویش را بدانید و فریب سراب غرب را نخورید..آنها که دایه مهربانتر از مادر شده اند هرگز به مسایل ما توجهی ندارند و فقط میخواهند م نابع مارا غارت کنند و با انواع برنامه ه ای خود چه از طریق رسانه و تحریم تنها درپ ی سودجویی خود هستند و بدانید هرچقدرهم در بیرون از وطنتان بشما امکانات بدهند بازه م شهروند درچه یک نمیشوید و به چشم مهاجری ن بشما نگاه میکنند..عرق وطندوستی یعنی هم یشه در کنار نام ایران بمانید چه سختی چه آسایش...و بهترین کارهم اینست که اصلا وقع ی به این اتفاقات نگذارید و چون خداوند فر اموششان کنید.همانا که خداوند بزرگترین قض اوت کننده و قهار است...موفق و موید بمانی د در سایه خدا و پرچم زیبای ایران اسلامی. ...یاحق

  • ناشناس ارسالی در

    واقعیت واسه این مدل انسانها متاسفم چون لایقت شون با یه عروسک یا بادکنک میبننن

    • یه خانم ارسالی در

      چرا تأسف آدم بیشتر ناراحت میشه واسشون ای نقدر دور و برشون خیانت دیدن که دارن به ا ین چیزا پناه میارن و بهشون عشق میورزن ای نها لیاقت یه عشق شیرین و یه معشوق وفادار رو دارن ولی نتونستن بهش برسن و وجودشون پر از یأس و نا امیدی شده بیشتر از همه وا سه اون خانومی ناراحت شدم که میگفتن نفرین شده هست و مجبورش کردن با سگ ازدواج کنه

  • علی ارسالی در

    غذااا نخردناااا ..

  • ناشناس ارسالی در

    یعنی من خاک برسر اون اعتقادات مسخره تون شدم😅

  • ناشناس ارسالی در

    دنیا داره رو به جهالت پا میگذاره اینا به روانشناس احتیاج دارن از این بدترم خواهد شد وقت باید جواب بدن به پروردگار هم این دنیا هم اون دنی

  • ناشناس ارسالی در

    آخه آدم با سگ ازدواج میکنه🤢🤮

    من که حرفی ندارم زبونم بند اومده😑😑

  • ناشناس ارسالی در

    می بینید که ما حالمون از خوندن این مطال ب به هم میخوره ولی توی کشورمون کسایی هس تن که حسرت زندگیشون رو میخورن ،به قول دو ستمون کار از شفا گذشته خدا نسلشان رو متق رض کنه

  • ناشناس ارسالی در

    اون.خانمهاباچیزهای.مسخره.ازدواج.نکنه.بیادبامن.اگرخوسکل.وجوان.است.ازدواج.کنه

  • ناشناس ارسالی در

    سلام خواهشا اینقدر حرص و جوش نخورید بابا اینا بیمارند و کار از حرف هم گذشته به ش دت مریضند باید درمان بشن...

  • ناشناس ارسالی در

    پناه بر خدا

  • یه ایرانی ارسالی در

    هم وطنان عزیزم !
    لطفا خود تحقیر نباشید. شما هر کجای دنیا ام که برید یه ایرانی هستید....
    اینجوری که تو این متن گفته شد تقریبا همه جای دنیا دست به این کار های مسخره زدن ازدواج با سگ ، پیتزا و....لابد برا خودشون ارزشمند بوده ....
    ولی من نمی‌فهمم الان بعضی از هم وطنا از کجای این متن نتیجه گرفتن که زندگی تو ایران بده ...
    داداش می خوای ببرمت خارج با عروسک وبادکنک ازدواج کنی ...
    والاااااا.....

  • فریبا ارسالی در

    خدایا به تو پناه میبرم چه ازدواجهای،عجیب وغریبی،عجیب ترازهمون،مردی بودکه،بابادکن ک،ازدواج کرده،بود،آخه،اسکل،بادکنک،بعدچند روزی،یامیترکه،یابادش،خالی،میشه،اونوقت،با یک،بادکنک،دیگه،ازدواج،میکنی،والا،عقل،هم خوب،چیزیه،مطمئنید،این،مردان،وزنان،بااین، ازدواجهای،عجیب وغریبشون،آدم وانسان،هستن، حتی،جن،ها هم باهم جنس،خودشون،نسلشونو،زیا دمیکنن،فک کنم موادی،چیزی،میزنن،وگرنه تو کت من،نمیره ی آدم تاچه حدمیتونه،احمق،بی عقل اسکل،.........باشه

  • ناشناس ارسالی در

    چه چیزها دراین زمانها ادم می شنوه ومی بی نه .

  • مریم ارسالی در

    از بعضی خیانتها ازدواج‌هایی که زن وشوهر بهم خیانت میکنن ،به نظر من ازدواج با اشی ا بهتره

  • ناشناس ارسالی در

    من که گیج شدم

  • ناشناس ارسالی در

    انسان وآدمیت داره به فنا میره.مرض روان ف راوان.

  • ناشناس ارسالی در

    جالب اینجاست که اینا بیمارن و نیاز به درمان دارن اما اینایی که حمایتشون میکنن و تو مراسماشون حضور پیدا میکنن اینا دیگه چه اعجوبه هایی هستن.

  • بی نام ارسالی در

    این چرت و پرتی ها رو از کجا در میارین؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    برمرده زندتون لعنت بااین ازدواجتون کم کث افت کاری کنین خارجیاعقل ندارن شماایرانیا که عقل داریدشماهاچراحمایت کنین یکی برگرد ه به شمابگه بریم جهنم شما هم دنبالش راه میفتین میگی بریم جهنم برپدرمادرشون لعنت بااین عقب مونده هایی پس انداختن خاک برس رشماایرانیاکنن شماایرانیاهم ازنظرذهنی هم عقلی عقب مونده این یکی یه کثافت کاری می کنه شماایرانیای دیوانه ازش تقلیدمیکنین و اقعا دیوانه این که بخواین ازایناطرفداری کنین اون دنیابابایدجواب پس بدین چراشماار زش خودتون به خاطراین آدم های نفهم میارین پایین شماگناه حالیتون نیست

  • دامون ارسالی در

    عروس معظمه مکرمه بادکنک 😂عروس رفته گل بچ ینه😂

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها