|
کدخبر: 288446

انتقاد عضو شورای شهر از سازمان تاکسیرانی

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: تجربه نشان داده عدم گفتگو و تعامل مستقیم مدیران سازمان تاکسیرانی با تاکسیرانان باعث ایجاد چالش‌های متفاوتی خواهد شد و این شکاف و عدم ارتباط مستقیم آستانه تحمل را کاهش می دهد.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سی و دومین جلسه شورا در تذکری به مدیران سازمان تاکسیرانی تاکید کرد: تجربه نشان داده عدم گفتگو و تعامل مستقیم مدیران سازمان تاکسیرانی با تاکسیرانان باعث ایجاد چالش‌های متفاوتی خواهد شد و این شکاف و عدم ارتباط مستقیم آستانه تحمل را کاهش می دهد.

مظفر با اشاره به اعتراض صبح امروز تاکسیرانان در فرودگاه مهرآباد نسبت به نرخ کرایه افزود: اگر روز گذشته که این مسئله مطرح شد مدیران سازمان حضور پیدا کرده با تاکسیرانان گفتگو می‌کردند و با توجه به اینکه لایحه افزایش نرخ تاکسی چند روز آینده توسط شهرداری به شورا ارائه می‌شود می‌توانست از این مسئله جلوگیری کند.

عضو شورا گفت: انتظار داریم، مدیران سازمان‌هایی که کار صنفی دارند از طریق گفتگو و تعامل با اقشاری که در ارتباط هستند از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: انشالله شورای شهر نیز به نیاز و مطالبه تاکسیرانان پاسخ مثبت خواهد داد و با توجه به شرایط و اقتضائات نرخ جدید کرایه تاکسی را با توجه به شرایط آن‌ها و وضع عمومی جامعه مصوب خواهد کرد.

مظفر در تذکری دیگر با اشاره به تذکرات مکرر در خصوص قرارداد مدارس استثنایی و سرویس دانش آموزان معلول شهر تهران افزود: این قرارداد‌ها با رانندگان و شرکت‌های متولی همچنان بطور کامل منعقد نشده و بصورت علی الحساب با دستور معاونت حمل و نقل و ترافیک صرفا پرداخت‌ها انجام شده است، اما دغدغه خاطر رانندگان حل نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها