|
کدخبر: 286461 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران

عضو‌‌ شورای شهر: ۴ سال با دروغ قدرت را به دست گرفتند

آخوندی؛ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۴ سال با دروغ قدرت را به دست گرفتند و امروز نیز با دروغ، افراد را مشغول می کنند. نباید به این مباحث توجه کنیم چون از خدمت به مردم باز خواهیم ماند.

جامعه عضو‌‌ شورای شهر: ۴ سال با دروغ قدرت را به دست گرفتند

محمد آخوندی در حاشیه یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی لوایح عوارض و بهای خدمات برای سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: بر اساس این قانون باید عناوین جدید بهای خدمات به تصویب می رسید و برای سال ۱۴۰۲ باید بها را بر اساس عناوین جدید به تصویب برسانیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با پرداختن به لوایح عوارض و بهای خدمات سال آینده گفت: این اقدام بر اساس تأکید وزارت کشور است. باید اجازه دهیم موارد پیشنهادی شهرداری در شورا قرائت شود و بعد تصمیم گیری شود. اینکه مباحثی را به دروغ منتشر کنیم اتفاق خوبی نیست.

آخوندی با تاکید بر اینکه این اقدام بر اساس تاکید وزارت کشور است، یادآور شد: این موارد پیشنهاد شهرداری است و باید اجازه دهیم در شورا قرائت شود و اینکه مباحثی را به دروغ منتشر کنیم اتفاق خوبی نیست.

وی گفت: ۴ سال شهر را تعطیل کردند و کاری هم انجام ندادند و امروز دروغ می گویند. ۴ سال با دروغ قدرت را به دست گرفتند و امروز نیز با دروغ، افراد را مشغول می کنند. نباید به این مباحث توجه کنیم چون از خدمت به مردم باز خواهیم ماند.

آخوندی افزود: هر آنچه در شورا بررسی می شود به صورت زنده برای مردم پخش خواهد شد و مجددا تاکید می کنیم آنچه در شورا مورد بررسی قرار می گیرد بر اساس تاکید وزارت کشور است.

 

  • محمدرضا کیانفر ارسالی در

    .
    سیدمحمد خاتمی رئیس اصلاح‌طلبان گفت: نمی‌دانیم به خاطر پیروزی انقلاب خوشحال باشیم یا به خاطر انحراف ایجاد شده عزادار؟

    آقای خاتمی،
    هیچ انحرافی ایجاد نشده بلکه طبیعت انقلاب همین است زیرا همه‌ی انقلابات طول تاریخ چنین بوده‌اند تنها راه اصلاح فقط دادن مجوز تأسیس حزب طبق قانون اساسی به مخالفان انقلاب می‌باشد تا دقیقاً مانند کشورهای بلوک شرق با کمک شما تمام ثمرات انقلاب را که خیانت و جنایت و فساد فراگیر است از پیکر جمهوری اسلامی بزدایند.
    بدان را صحبت نیکان به اصلاح آورد گاهی، که شیرین کام تلخ بحر از آب گهر گردد.
    نماید راست در آیینه هر نقش کجی صائب، به چشم پاک بینان عیبها یکسر هنر گردد.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها