|
کدخبر: 288290

مخازن زباله شهری جمع آوری می شوند؟

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ارتباط با حذف مخازن زباله در سطح معابر شهر توضیح داد.

حسین نظری؛ معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ارتباط با ویژه‌برنامه‌های تدارک دیده شده از سوی شهرداری تهران برای استقبال از بهار، اظهار کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده امسال یک ویژگی خاص نسبت به سنوات گذشته دارد و با توجه به قرار گرفتن در اعیاد شعبانیه، نوروز و رمضان برنامه‌ها به صورت ویژه‌تر انجام می‌شود.

نظری در ارتباط با برنامه‌ریزی شهرداری تهران جهت آذین‌بندی شهر در ایام شعبانیه و به‌ویژه نیمه شعبان گفت: در همین زمینه نیز چندی پیش جلسه با حضور آقای زاکانی؛ شهردار تهران و وزیر نیرو برگزار شد تا به گونه‌ای هماهنگی شود تا ما بتوانیم نور مورد نیاز در شب را در ایام شعبانیه داشته باشیم تا بتوانیم علاوه بر صرفه‌جویی، نور مورد نیاز را برای سطح شهر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه‌هایی در بهار پیش رو خواهیم داشت، افزود: کاشت لاله در سطح ۲۲میدان مناطق تهران در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه با اشاره به صحبت های مدیرعامل سازمان پسماند مبنی بر جمع‌‌آوری سطل‌های زباله از سطح شهر تهران گفت: جمع‌آوری مخازن زباله یک ایده است و به هرحال ما بحث تفکیک از مبدا را دنبال می‌کنیم تا مردم همراهی کنند تا تفکیک از مبدا انجام شود و به تدریج به سمتی برویم تا مخازن را از سطح معابر جمع‌آوری کنیم اما جمع‌آوری مخازن از معابر اصلی غیرقابل حذف است البته این جای بررسی دارد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها