|
کدخبر: 287936

سارقان ویلاهای شهر ری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه ای خانه های ویلایی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۵ مال باخته شناسایی شدند.

جامعه سارقان ویلاهای شهر ری دستگیر شدند

سردار دوستعلی جلیلیان در این باره بیان کرد: با وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های ویلایی کهریزک، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران واحد تجسس کلانتری ۱۷۰ کهریزک قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های میدانی و کشف سرنخ های به دست آمده در صحنه های سرقت و همچنین شیوه و شگرد خاص سارقان، سرانجام رد پای ۲ سارق سابقه دار در این پرونده ها به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری درباره تحقیقات تکمیلی پلیس در این زمینه افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان با اقدام عملیاتی پلیس هر ۲ متهم در مخفیگاهشان دستگیر شد و در بازدید از محل مقادیری اموال مسروقه شامل کشف و به همراه متهمان به مقر انتظامی انتقال یافت.

این مسئول انتظامی از اعتراف متهمان ضمن رویارویی با ادله محکم پلیس خبر داد و بیان داشت: متهمان در پی جویی های انتظامی به ۱۵ فقره سرقت معترف و با تحقیقات تکمیلی پلیس کلیه مال باختگان شناسایی شده اند.

سردار جلیلیان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند از شهروندان درخواست کرد: برای پیشگیری از سرقت اماکن و مشاعات توصیه های ایمنی را رعایت کرده و هر گونه مورد مشکوک را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها