|
کدخبر: 287380

ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی ۲برابر می شود

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای سال آینده برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با خرید ۲ هزار دستگاه اتوبوس، ظرفیت این ناوگان ۲ برابر شود.

سید محمد آقامیری در حاشیه بازدید از عملیات تست گرم خط ۷ مترو با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری برای حمل و نقل بی نظیر است، اظهار کرد: بودجه این بخش در لایحه سال ۱۴۰۲ جهش ۱۰ هزار میلیاردی دارد و در سال آینده اتفاق خوبی خواهد افتاد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری برای خرید اتوبوس داخلی بیان کرد: با قراردادهای منعقد شده، حمایت از تولید ملی صورت می گیرد که شرکت‌های سازنده که سالها تعطیل شده بودند، فعال شوند و تولید انجام دهند؛ بخش خصوصی نیز در حال پیگیری برای واردات اتوبوس‌های خارجی استاندارد است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آنچه مطرح شده، بودجه امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان بیشتر محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: تبصره مضاعفی در بودجه سال آینده به میزان ۱۰ هزار میلیارد تومان برای حمل و نقل در نظر گرفته شده است.

آقامیری با بیان اینکه تعداد اتوبوس های شهر ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه است، یادآور شد: ما هزار و ۸۰۰ دستگاه از مدیریت شهری سابق تحویل گرفتیم که شهرداری ۷۰۰ دستگاه به این تعداد اضافه کرد و تا سال آینده برنامه‌ریزی کرده ایم که ۲ هزار دستگاه اضافه و ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی ۲ برابر شود.

منبع: شهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها