|
کدخبر: 287254

برف و سرما در راه تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان ابری تا نیمه‌ابری همراه با بارش برف و باران، وزش باد و احتمال سقوط بهمن پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی امروز (۲۵ بهمن) وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری، در مناطق پرتردد شهری همراه با غبار محلی و از امشب تا فردا (۲۵ تا ۲۶ بهمن) با گذر سامانه بارشی از سطح استان افزایش ابرناکی، مه و بارش برف و باران، وزش باد و در ارتفاعات برف و کولاک و احتمال سقوط بهمن و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

از روز پنجشنبه تا شنبه (۲۷ تا ۲۹ بهمن) آسمان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در بخش‌های جنوبی و غربی استان طی روزهای پنجشنبه و جمعه گاهی با وزش باد شدید مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا (۲۶ بهمن) نیمه‌ابری تا ابری، مه آلود و در صبح بارش باران و برف و گاهی وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۲۷ بهمن ) کمی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۱۳- سردترین ایستگاه هواشناسی بود.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها