|
کدخبر: 287025

شن‌ها پاسخگوی برف پایتخت نیست

عضو شورای شهر تهران می‌گوید: حجم برف آنقدر زیاد است که شن‌ها پاسخگو نیست؛ شهرداری باید از راهکارهای مناسب‌تری استفاده کند.

عضو شورای شهر تهران گفت: حجم برف آنقدر زیاد است که شن‌ها پاسخگو نیست و باید شهرداری از راهکارهای مناسب‌تری استفاده کند.

پرویز سروری، عضو شورای شهر تهران صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن با بیان این‌که دیروز یک وزن‌کشی بزرگ بود، گفت: تمام رسانه‌ها و عوامل دشمنان در یک سمت، تبلیغ عدم حضور در راهپیمایی را می‌کردند و از سویی دیگر مردم با شکوه و صلابت در راهپیمایی شرکت کردند.

او با بیان این‌که وزن‌کشی دشمنان با دلارها و رسانه‌هایشان بود که تلاش کردند با فریبکاری، خبرهای دروغ و آدرس‌های غلط مردم را ناامید کنند و کیش و مات شدند، اظهار کرد: دیدید که این رسانه‌ها در شکوه روز گذشته مردم خفه‌خوان گرفته بودند و شکوه و عظمت مردم را ندیدند.

سروری در مورد برگزاری جشنواره فیلم فجر نیز با بیان این‌که این جشنواره، جشنواره فجر انقلاب است و قرار بود که فیلم‌هایی با هویت انقلابی پخش شود اما برخی با سیاه‌نمایی آمده بودند تا عوامر ارباب‌شان را اجرا کنند، گفت‌: از عوامل برگزاری جشنواره فیلم فجر تشکر می‌کنم که امسال جشنواره فجر انقلاب براساس هویت‌اش برگزار شد و از سلبریتی‌ها خبری نبود و جشنواره فجر قاطعانه تلاش کرد که در مسیر انقلاب حرکت کند.

وی همچنین در مورد عملکرد شهرداری در برف تهران اظهار کرد: عوامل شهرداری زحمت زیادی کشیدند؛ البته در یک الی دو مکان مشکلاتی وجود داشت به گونه‌ای که من در یک مسیر چهار ساعت در ترافیک بودم اما وقتی به گره ترافیکی رسیدم مشاهده شد که شن هست اما حجم برف آنقدر زیاد است که شن‌ها پاسخگو نیست و باید شهرداری از راهکارهای مناسب‌تری استفاده کند.

منبع: عرشه آنلاین

ارسال نظر