|
کدخبر: 284560

آمار کرونا امروز ( ۲۳ دی)

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۷۵ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متأسفانه یک بیمار نیز به دلیل این بیماری، جان خود را از دست داد.

از دیروز تا امروز ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۹ نفر از آنها بستری شدند؛ به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۴۴۶ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۷۲۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۶۵۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

۱۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۶۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۶۷ هزار و ۲۴ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۷۳ هزار و ۲۷۸ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۵۴۱ هزار و ۵۳۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۸۳۷ دُز رسید.

در حال حاضر نیز هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز کرونا نیست. هفت شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۰۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴۰ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر