|
کدخبر: 282614

جدیدترین آمار کرونا در کشور(۲ دی)

روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۱ بیمار جدید شناسایی شدند و همچنین یک بیمار مبتلا به کرونا نیز فوت کرده است.

از دیروز تا امروز (دوم دی ۱۴۰۱) براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۶۸۸ نفر رسید.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۷۳ نفر رسید، خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۳۵ هزار و ۸۶۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند وهمچنین تا کنون ۵۴ میلیون و ۷۱۲ هزار و ۷۷۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۴۰۶ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۵۷۴ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۸۹۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۸۷۵ دُز رسید.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز قرار ندارد، یک شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها