|
کدخبر: 283715

اگر انتقاد باشد با آغوش باز استفاده می‌کنیم

علیرضا نادعلی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص مطالب منتشر شده در برخی رسانه ها در مورد لزوم برکناری زاکانی به علت عدم حل آلودگی هوا، گفت: ما سعی کردیم در مورد موضوعات تخصصی نظرات تخصصی افراد را گوش کنیم.

جامعه  اگر انتقاد باشد با آغوش باز استفاده می‌کنیم

وی ادامه داد؛ حتی اگر انتقاد باشد ما با آغوش باز استفاده می‌کنیم؛ اما با نظرات سیاسی که کینه حزبی و جناحی دارد آن هم در مورد موضوعات مهم که اعصاب مردم را متشنج می‌کند جوانمردی نیست که اینگونه صحبت کنیم.

نادعلی گفت:  آلودگی هوا سال‌های سال به دلیل کوتاهی، ترک فعل و اغتشاش انتظام امور ایجاد شده و از دوره‌های مختلف سیاسی ریاست جمهوری و مدیریت شهری وجود داشته است.

وی بیان کرد: اینکه دو الی سه روزنامه یک جریان سیاسی به جای پاسخگویی در مورد عملکردشان در زمان خود بیایند پیشنهاد دهند که شهردار عوض شود یا شورا را مورد انتقاد قرار دهند حرف سخیفی بود و بهتر است به بحث‌های کارشناسی برگردند.

به گفته نادعلی، در مسئله حل آلودگی هوا بیش از ۲۰ دستگاه دخیل هستند و اینکه اعضای شورا نامه به سران قوا بنویسند که فکری به حال آلودگی هوا کنید جز دلسوزی برای شهروندان نیست و توصیه می‌شود که همه هم صدا شوند تا بلکه اتفاق خوبی در این حوزه رقم بخورد.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها