|
کدخبر: 282862

تصویری پر بازدید از یک زن هندی با سبیل

زن هندی با سبیل در اینترنت هم با تحسین و هم با تقبیح مردم روبه‌رو شده است. او می‌گوید به واکنش‌های دیگران درباره‌ی موهای صورتش هیچ اهمیتی نمی‌دهد.

 شیجا، زن ۳۵ ساله‌ی هندی در واتس‌اپ زیر تصویری از خودش با سبیل، نوشته است: «من عاشق سبیلم هستم». بیشتر افرادی که او را ملاقات می‌کنند یا عکس او را در فیس‌بوک می‌بینند از او می‌پرسند چرا سبیل گذاشته است. جواب او این است: «فقط می‌توانم بگویم خیلی سبیلم را دوست دارم».

شیجا که به نام کوچکش مشهور است در ناحیه‌ی کنور در ایالت جنوبی کرالای هند زندگی می‌کند. مانند بیشتر زنان او هم سال‌های سال موهای نازکی پشت لبش داشت.

 

سیبیل-هند

 

آغاز سیبیلو شدن!

هر چند به طور مرتب ابروهایش را برمی‌داشت، اما هرگز احساس نکرد که لازم است موهای پشت لبش را بردارد. حدود پنج سال پیش، این موهای نازک ضخیم‌تر شدند و تبدیل به سبیل شدند و شیجا تصمیم گرفت که آن‌ها را حفظ کند.

او می‌گوید: «حالا دیگر حتی تصورش را هم نمی‌توانم بکنم که سبیل نداشته باشم. با شروع همه‌گیری کرونا هیچ دلم نمی‌خواست ماسک بزنم، چون سبیلم را می‌پوشاند».

بسیاری از افرادی که او را می‌بینند به او توصیه می‌کنند که سبیلش را بزند، اما شیجا دلش نمی‌خواهد این کار را بکند. «هیچ‌وقت احساس نکردم که به دلیل موهای پشت لبم زیبا نیستم و هیچ‌وقت فکر نکردم که این موها زائد است و نباید داشته باشم».

سیبیل-هند۲

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگردون

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها