|
کدخبر: 282016

فراهم شدن شرایط اشتغال برای این افراد

شهردار منطقه ۹ تهران از تحت حمایت قرار گرفتن افراد بی سرپناه، زنان سرپرست خانوار و مسافران در راه مانده با همکاری اداره امور آسیب‌های اجتماعی منطقه ۹ تهران و خیرین غرب پایتخت خبر داد.

سیدمحمدرحیم مرتضوی از تحت حمایت قرار گرفتن افراد بی سرپناه، زنان سرپرست خانوار و مسافران در راه مانده با همکاری اداره امور آسیب‌های اجتماعی منطقه ۹ تهران و خیرین غرب پایتخت خبر داد و گفت: جامعه هدف نیازمند مساعدت و یاری مردم نیک اندیش است، از این رو اداره امور آسیب‌های اجتماعی منطقه به عنوان تسهیل‌گر در محلات غربی پایتخت در خصوص تأمین امنیت روانی و همچنین رساندن کمک‌های افراد خیر به نیازمندان در کمترین زمان ممکن اقدام می‌کند.

شهردار منطقه ۹ تهران خاطرنشان کرد: مجموعه شهری منطقه ۹ بستر کمک به افراد بی سرپناه را هموار کرده و مراجعین از جمله زنان بدون سرپرست و پشتوانه را با حمایت گشت فوریت‌های سازمان خدمات اجتماعی منطقه به مددسرای آفتاب نیلوفری ارجاع داده و شرایط اشتغال در مراکز کارآفرینی زنان بدون سرپرست را فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: کمک به در راه ماندگان با تهیه بلیت و کمک هزینه سفر، تهیه بخاری گازسوز برای خانواده نیازمند با توجه به فصول سرد سال از دیگر اقداماتی است که در راستای حمایت از نیازمندان انجام شده است.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها