|
کدخبر: 277208

حمایت شهرداری تهران از ایده های خلاق

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر اینکه شهرداری تهران از ایده‌های کاربردی، نوین و خلاقانه حمایت خواهد کرد، گفت: ایده‌ها باید مبنای علمی داشته باشند و کیفیت امور را نسبت به گذشته افزایش دهند.

حسین نظری در خصوص برگزاری «رویداد ایده پردازی تهران ۱۴۰۴» گفت: در این رویداد ۲۷۰ ایده در حوزه مدیریت پسماند و بازیافت در سه بخش کاهش تولید پسماند و راه‌های جلوگیری از تولید پسماند زیاد، شیوه مدیریت جمع‌آوری و حمل پسماند و ایده‌پردازی در خصوص نحوه بازیافت و تبدیل آن به انرژی ارسال شده که برخی از آن ها ایده هایی کاربردی و قابل بررسی است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ایده‌هایی که قابلیت اجرا داشته باشند، به طور قطع مورد حمایت شهرداری تهران قرار می‌گیرند، افزود: چنانچه در شهر به دنبال تحول باشیم، باید از ایده های جدید حمایت کنیم؛ چرا که فقط با خلاقیت و نوآوری می توانیم در شهر تحول ایجاد کنیم.

 وی عنوان کرد: ایده ها باید مبنای علمی داشته باشند، در کار مردم تسهیل ایجاد کنند و کیفیت امور را نسبت به گذشته افزایش دهند. انتظار داریم ایده های خلاقانه حداقل از این موارد برخودار باشند تا زمینه حمایت شهرداری را ایجاد کنند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها