|
کدخبر: 258915

خبر خوش برای فرزندان زندانیان

رئیس انجمن حمایت از زندانیان با بیان اینکه موضوعاتی از قبیل آموزش، توانمندسازی و اشتغال آفرینی از جمله کمک‌ها به خانواده زندانیان است، گفت: لیستی از فرزندان جوان زندانیان تهیه شده تا به کمک برخی شرکت‌ها مشغول به کار شوند.

اجتماعی خبر خوش برای فرزندان زندانیان

مظفر الوندی با اشاره به توجه سازمان زندان‌ها به موضوع حمایت از خانواده زندانیان اظهار کرد: رئیس سازمان زندان‌ها، توجه به خانواده زندانیان را در اولویت کاری انجمن حمایت از زندانیان قرار داده است.

وی با بیان اینکه خانواده زندانیان متأسفانه به طور ناخواسته با محکومیت مجرم مجازات می‌شوند، تصریح کرد: ما باید این خانواده‌ها را از طرق نهاد‌های مختلف از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) پوشش دهیم، بهره مندی از حمایت‌های انجمن مذکور با کمک خیران، از ابتدای دستگیری زندانی تا زمانی که به کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی می‌شود، صورت می‌گیرد.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان با بیان اینکه موضوعاتی از قبیل آموزش، توانمندسازی و اشتغال آفرینی از جمله کمک‌های این انجمن به خانواده زندانیان است، ادامه داد: در بین این موضوعات ما به موضوع اشتغال این خانواده‌ها تاکید جدی داریم، از این رو لیستی از فرزندان جوان زندانیان تهیه شده است تا به کمک برخی شرکت‌ها صاحب شغل شوند، این در حالی است که برخی شرکت‌ها در این بخش داوطلب جذب بوده اند.

وی تاکید کرد: ممکن است اقدامات ما حداقلی باشد، اما رویکرد ما در قوه قضائیه حمایت از خانواده زندانیان است. اگر رویکرد حمایت از خانواده زندانیان در جامعه نهادینه شود، حتماً اتفاق بزرگی در کشور رخ خواهد داد.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان اظهار کرد: باید از تولید جرم در جامعه جلوگیری کرده و از آسیب رسیدن به خانواده زندانیان پیشگیری کنیم چرا که این خانواده‌ها در جرم مجرم شریک نیستند و بر اساس تکالیفمان باید به این خانواده‌ها کمک کنیم

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها