|
کدخبر: 281580

این ون ها به زودی وارد تهران می شوند

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: هنوز ون‌هایی که در سیزدهمین شنبه امید و افتخار رونمایی شدند را در تهران مشاهده‌ نکرده‌ایم.

جامعه این ون ها به زودی وارد تهران می شوند

علی اصغر قائمی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، با اشاره به تأمین خودروی سورن برای ناوگان تاکسیرانی گفت: هنوز این خودروها برای به کار گیری به عنوان تاکسی تأمین نشده‌اند مذاکراتی با شرکت سازنده صورت گرفته و قول‌های داده شده است اما اینکه این تاکسی‌ها را در خیابان‌های تهران مشاهده کنیم هنوز محقق نشده است.

قائمی با اشاره به اظهارات معاون حمل و نقل ترافیک مبنی بر حق انتخاب شهروندان برای تعیین نوع تاکسی گفت: داشتن آرزو خوب اشکالی ندارد.

وی با اشاره به ون‌های جدیدی که در سیزدهمین شنبه امید و افتخار به شهرداری تهران تحویل داده شد گفت: مطابق با اظهارات سازمان تاکسیرانی مشخص شد این مراسم برگزار شده نقطه آغاز برنامه و نوسازی ون‌های بوده است یعنی شهرداری و وزارت کشور در آن برنامه پول خود را تحویل شرکت خودروساز داده‌اند و انشاالله ون ها پلاک می‌شوند و وارد شهر خواهند شد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره زمان ورود ون‌ها در تهران اظهار کرد: با توجه به قولی که مسئولان شهرداری داده‌اند احتمالاً ظرف یک ماه آینده این ون ها وارد سطح شهر تهران شوند.

منبع: مهر

ارسال نظر