|
کدخبر: 281162

 تاکید بر لزوم مقابله با آسیب‌های اجتماعی در پایتخت

سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم مقابله با آسیب‌های اجتماعی در پایتخت تاکید کرد.

جامعه  تاکید بر لزوم مقابله با آسیب‌های اجتماعی در پایتخت

در ادامه سلسله بازدیدهای چهارشنبه های فرهنگی علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به منظور بازدید از پروژه‌های فرهنگی در منطقه ۱۶ پایتخت حضور یافت که در این بازدید روحانی شهردار منطقه ۱۶ و جمعی از معاونان منطقه سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران را همراهی کردند.

براساس این گزارش نادعلی در ابتدا بازدید ضمن حضور در آرامگاه شهدای گمنام به مقام شهدا  والا مقام ادای احترام کرد و سپس از بخش های مختلف حوزه علمیه امیر المومنین (ع) بازدید کرد.

در ادامه بازدید نادعلی از زمین فوتبال سهند بازدید به عمل آورد که نزدیک ۴ سال بدون استفاده مانده و راه اندازی مجدد این  مجموعه ورزشی از مطالبات اصلی شهروندان منطقه ۱۶ بود؛ در حاشیه این بازدید نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: نکته حائز اهمیت برای مدیریت شهری افزایش سرانه فضای ورزشی برای منطقه ۱۶ است؛ به همین منظور تلاش خواهد شد در محله خزانه به جهت استعدادیابی ورزشی زمین فوتبال سهند تا ۲۲ بهمن امسال فعالیت خود را از سرگیرد.

در ادامه سید  مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶ گفت: تلاش خواهیم کرد زمین های فوتبال را در منطقه بازسازی کنیم و به همین منظور در کنار زمین فوتبال سهند دو زمین فوتبال دیگر تا ۲۲ بهمن امسال آماده بهره برداری می شود.

در ادامه بازدید چهارشنبه های فرهنگی نادعلی در پارک میثاق منطقه ۱۶ حضور یافت؛ نکته قابل توجه در این پارک وجود آسیب های اجتماعی و حضور معتادان متجاهر بود‌.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه این بازدید گفت: موضوع رسیدگی به وضعیت آسیب های اجتماعی در منطقه ۱۶ اهمیت دارد؛ لذا در این زمینه باید تمامی دستگاه‌های مربوط به میدان آمده تا در جهت کاهش های آسیب اجتماعی در این منطقه فعالیت های خوبی صورت بگیرد.

وی افزود: شهرداری تهران در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی  انجام داده  است و باید اقدامات کارشناسی شده ای برای مقابله با آسیب های اجتماعی در منطقه ۱۶ شهرداری تهران ادامه داشته باشد.

علیرضا نادعلی در ادامه از گود آذری بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت:  یکی از گودهای قدیمی تهران است که بسیاری از شهروندان در این محله زندگی می کنند که اکثرا اتباع هستند.

وی افزود: ۳۹۶ پلاک در این گود قرار دارد که منطقه ۱۶ شهرداری تهران در تلاش است پلاک های جایگزین را برای ساکنین این محله در نظر بگیرد.

 

نادعلی-علیرضا

 

در ادامه سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶ گفت: انتقال شهروندان این محله برای حفظ سلامت و کمک به این شهروندان اهمیت بالایی دارد که در شهرداری منطقه ۱۶ به دنبال آن هستیم.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بازدید به مناسب هفته معلولان در مدرسه معلولان امام رضا (ع حضور پیدا کرد و در جریان روند عملکرد این مرکز آموزشی قرارگرفت و در حاشیه این بازدید چند ویلچر از سوی مدیریت شهری تهران تقدیم این مرکز آموزشی مخصوص معلولان شد؛ همچنین نادعلی  از مسجد تاریخی فرازنده در منطقه ۱۶ شهر تهران و مجموعه شهربانو در ذین منطقه نیز  بازدید کرد.

نادعلی همچنین در ادامه بازدید چهارشنبه‌های فرهنگی با جمعی از مدیران و نخبگان فرهنگی منطقه ۱۶ با محوریت فرهنگی دیدار و گفتگو کرد؛ توسعه سرانه فضاهای فرهنگی و همچنین توجه ویژه به موضوعات فرهنگی از جمله نکات این دیدار بود.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با خانواده شهید پاشاپور دیدار و گفتگو کرد و  سپس در مسجد سیدالشهدا (ع) در محله نازی  آباد حضور پیدا کرد و با شهروندان این منطقه گفتگو کرد؛ رسیدگی به موضوعات فرهنگی و افزایش سرانه فضاهای ورزشی در منطقه ۱۶ مهم ترین مطالبات شهروندان این محله بود.

ارسال نظر