|
کدخبر: 280249 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و دهمین جلسه شورای شهر تهران

ترافیک اطراف ایستگاه مترو خزانه مشکل ساز است / هزار نفر از اتباع بیگانه در این محله زندگی می کنند

ناصر امانی، در حاشیه یکصد و دهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در منطقه ۱۶ شهرداری تهران، مردم تعامل بسیار خوبی با شهردار دارند. از شهرداران مناطق ۲۲گانه درخواست دارم که این عملکرد را الگوی خود قرار دهند؛ مردم این منطقه اعلام می کردند که برای اعلام مسائل خود به طور مستقیم با شهردار منطقه تماس می گیرند.

جامعه ترافیک اطراف ایستگاه مترو خزانه مشکل ساز است / هزار نفر از اتباع بیگانه در این محله زندگی می کنند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا با اشاره به رضایت مردم محله نازی آباد از رفت و روب یادآور شد: خوشبختانه در این منطقه شاهد بافت فرسوده نبودیم که جای خوشحالی است. اینکه در یک منطقه بافت فرسوده رویت نشود بسیار امید بخش خواهد بود.

وی کمبود سرانه ورزشی را یکی از مشکلات منطقه عنوان کرد و افزود: سرانه آموزشی منطقه وضعیت مناسبی دارد و ۱۲ مدرسه در منطقه وجود دارد؛ از لحاظ سرانه بهداشتی نیز وضعیت خوبی را در منطقه شاهد هستیم.

امانی با بیان اینکه یک هزار نفر از اتباع بیگانه در این محله زندگی می کنند که البته مشکلی را ایجاد نکرده اند، خاطرنشان کرد: ترافیک اطراف ایستگاه مترو خزانه مردم را دچار مشکل می‌کند. یکی دیگر از مشکلاتی که در دیگر محلات شاهد بودیم و در این محله وجود نداشت، ستون های برق بود، البته تنها یک ستون برق را در محله شاهد بودیم که مقرر شد جابجایی صورت بگیرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها