|
کدخبر: 279674

در حوزه امنیت بحران نداریم

علیرضا فخاری استاندار جدید تهران گفت: از مشورت و پیشنهاد فرهیختگان و همه کسانی که دل در گرو پیشرفت و توسعه کشور دارند دریغ نمی‌کنم.

جامعه در حوزه امنیت بحران  نداریم

علیرضا فخاری در آیین تکریم و معارفه استاندار تهران گفت: نگاه ما به آینده و امیدبخشی آینده به استانی است که از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد. به شکلی که از لحاظ وسعت بیست و نهمین استان کشور و به لحاظ جمعیت نخستین استان کشور است.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ درصد صنایع و ۷۵ درصد اقتصاد ملی در تهران شکل می‌گیرد، افزود: وجود صنایع و بخش‌های مهمی از حوزه‌های گوناگون در تهران پیچیدگی‌هایی را در این استان شکل می‌دهد به شکلی که شب گذشته در آخرین ساعات گفتند که برای فردا با توجه به آلودگی هوا چه تصمیمی بگیریم و مدارس تعطیل شوند یا خیر؟ این اوضاعی است که با آن درگیر هستیم.

استاندار تهران ادامه داد: در نظام برنامه ریزی برای دهه‌های آینده فکر شده، اما در هر مقطعی نیازمند بازنگری هستیم. اگر این کار در فرآیند درستی انجام شود قطعا شاهد تحول اساسی خواهیم بود. توجه به کرامت انسانی انسان‌ها و توجه به تقاضای عام مردم برای داشتن زندگی راحت بدون دغدغه در سیطره امنیت استوار از مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد. استاندار تهران به عنوان رییس شورای تأمین است و وظیفه نظارت بر دستگاه‌هایی که به مردم خدمت می‌کند را دارد؛ امروز در حوزه امنیت دچار خدشه شده‌ایم، اما ما بحران نداریم. قطعا امنیت زیرساخت‌های توسعه را فراهم می‌کند و جریان عادی کسب و کار و امورات جاری مردم باید خود را به خوبی نشان دهد و البته این‌ها در فرآیندی مشترک شکل می‌گیرد.

وی تاکیدکرد: به مدد و همت همه همکاران در این مسیر گام‌های استواری برمی داریم و قطعا در این مسیر از توجه، تذکر و مشورت و پیشنهاد همه فرهیختگان، بزرگان و همه کسانی که دل درگروی پیشرفت و توسعه کشور دارند دریغ نخواهیم کرد. همچنین از حسن نظر رئیس جمهور و وزیر کشور که این مسئولیت را به من دادند تشکر می‌کنم؛ البته به موضوع جوانگرایی اشاره شد؛ لذا باید فردی از آقای منصوری جوانتر برای استانداری می‌آوردند، اما با توجه به فرمایشات رهبری افراد باید دلشان جوان باشد و بانشاط و استوار در جهت خدمت به مردم گام بردارند که تلاش می‌کنم؛ اینگونه حرکت کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر