|
کدخبر: 279324

ورود ون تاکسی‌های جدید به پایتخت

مدیرعامل سازمان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: امیدواریم تا سال آینده بتوانیم تعداد ۲ هزار دستگاه تاکسی ون را به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اضافه کنیم.

مهدی اسماعیل بگی در آیین رونمایی از تاکسی‌ون‌های جدید شهرداری تهران با همکاری وزارت کشور (همزمان با سیزدهمین شنبه امید و افتخار) با بیان اینکه امروز شاهد ورود ون های جدید به ناوگان حمل و نقل تهران هستیم، اظهار کرد: تاکسی های چهار نفره و اتوبوس های ۴۰ نفره در تهران فعالیت می کنند و فاصله جدی بین این دو دستگاه وجود دارد.

مدیرعامل سازمان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه از سال ۸۶ تعداد هفت هزار ون چینی به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اضافه شد، خاطرنشان کرد: ما توانستیم خودروهای تاکسی چهار نفره را نوسازی کنیم اما افقی برای نوسازی ون‌ها نداشتیم و قطعات موردنیاز در دسترس نبود و مشکل جدی ایجاد می کرد که راندمان این بخش را کاهش می داد.

وی با بیان اینکه امروز با تلاش تولیدکنندگان داخلی شاهد جایگزینی خودروهای جدید هستیم، یادآور شد: این‌ ون‌ها موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم خواهد کرد؛ این دستگاه‌ها با قیمت بسیار مناسب تحویل داده خواهد شد.

اسماعیل بگی با اعلام اینکه ما ۲ هزار دستگاه ون فعال داریم، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم تعداد ون‌ها را به پنج هزار دستگاه افزایش و فشار موجود بر ناوگان اتوبوسرانی را کاهش دهیم. امیدواریم تا سال آینده بتوانیم ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه ون را اضافه کنیم.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها