|
کدخبر: 277713

مهم ترین اولویت شهرداری تهران مشخص شد

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از اختصاص بخش قابل توجهی از بودجه شهرداری تهران در ایجاد و توسعه زیرساخت‌های عمرانی حوزه مدیریت پسماند خبر داد.

جامعه مهم ترین اولویت شهرداری تهران مشخص شد

لطف الله فروزنده، یکی از اولویت‌های شهرداری تهران در این دوره مدیریت شهری را ساماندهی وضعیت پسماند در شهر عنوان کرد و افزود: باید در شهر تهران تفکیک از مبداء انجام شود تا بتوانیم از ظرفیت‌های شهروندان و همکاری آنها در این حوزه شهر تهران منتفع شویم.

مجموعه MRF کوهک با یک تکنولوژی ایرانی راه اندازی شده

معاون شهردار تهران اظهار کرد: مجموعه MRF کوهک با یک تکنولوژی ایرانی راه اندازی شده که در نوع خود منحصر به فرد است.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه از جمله طرح هایی است که با مشارکت مردم ایجاد شده است، گفت: ظرفیت‌های خاصی در شهر تهران وجود دارد که با سرمایه گذاری و مشارکت مردم  دنبال می‌شود.

بخش قابل توجهی از بودجه شهرداری در حوزه مدیریت پسماند قرار دارد

به گفته فروزنده، موضوعاتی مانند مدیریت پسماند، حمل و نقل و هوشمند سازی به صورت جدی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و با حمایت‌های شورای شهر و مشارکت مردم امیدواریم این مشکلات در شهر تهران حل شود.

وی تاکید کرد: اولویت‌های ما در بخش بودجه‌های عمرانی شامل پسماند، حمل و نقل و شهرسازی می‌شود و بر اساس مصوبه شورای شهر تهران بخش قابل توجهی از بودجه شهرداری در حوزه مدیریت پسماند قرار دارد.

تلاش شهرداری برای کسب سقف بیشتر بودجه با مجوز شورای شهر

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران افزود: تلاش می‌کنیم تا با مجوز شورای شهر تهران سقف بیشتری از بودجه و منابع مالی را کسب کنیم و حتما یکی از اولویت های ما موضوع پسماند است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها