|
کدخبر: 277551

واکنش شهرداری تهران نسبت به وجود ابر متان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران نسبت به گزارش ناسا در خصوص تشکیل ابر متان در جنوب تهران واکنش نشان داد و گفت: هنوز چیزی به صورت مکتوب به ما نرسیده و موضوع خبر است و این بحث نیازمند بررسی‌های بیشتر است.

مهدی عزیزی روز شنبه در واکنش به گزارش ناسا مبنی بر وجود ابر پنج کیلومتری گاز متان در جنوب تهران افزود: خبری به ما رسیده است و با دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران و محیط زیست موضوع مطرح شده است.

وی تاکید کرد: هنوز چیزی به صورت مکتوب به ما نرسیده و موضوع خبر است و این بحث نیازمند بررسی‌های بیشتر است، اقدامی که در کهریزک منجر به تولید گاز متان شود انجام نمی‌دهیم ولی بحث پسماند تر وجود دارد که ما هوادهی را برای آن انجام می‌دهیم.

مدیرعامل سازمان پسماند شهر تهران ادامه داد: محل‌های مختلفی در کهریزک وجود دارد که می‌تواند عامل این موضوع باشد البته منوط به این است که این مورد تایید شود، هنوز گزارشی نداریم گزارش باید مکتوب به ما اعلام شود.

وی همچنین در خصوص انتشار بوی نامطبوع آرادکوه به خبرنگاران گفت: در یک سال گذشته گزارشی درباره انتشار بوی نامطبوع نداشتیم و اقدامات موثری در این خصوص انجام داده‌ایم البته اینکه به صورت کلی ادعا کنم بو وجود ندارد، درست نیست البته ما مدیریت پسماند می‌کنیم که قسمتی دفع و قسمتی تفکیک و قسمتی توسط زباله‌سوز سوخته می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر