|
کدخبر: 276393

ترافیک سنگین در این جاده‌ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در برخی محورهای مواصلاتی منتهی به پایتخت خبر داد.

جامعه ترافیک سنگین در این جاده‌ها

سرهنگ احمد شیرانی ، درباره وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته و پایش‌های انجام شده در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و در آزادراه کرج-قزوین محدوده وردآورد نیمه سنگین اما روان گزارش شده است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ادامه داد: بر اساس دیگر اطلاعات به دست آمده، ترافیک در محور آزادراه ساوه - تهران محدوده دهشاد و محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس نیز پرحجم و روان گزارش شده است.

شیرانی با اشاره به انسداد برخی از محور های مواصلاتی گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده دو محور ریگان - ایرانشهر و لاسم - ارجمند مسدود هستند. 

وی افزود: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی سایر محورهای کشور از ترافیکی روان برخوردارند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار کرد:‌ همچنین محورهای مواصلاتی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند؛ اما روان بودن ترافیک و نبود مداخلات جوی نباید موجب شود که رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند. آن‌ها حتما باید با سرعت متوسطه رانندگی کرده و ضروری است که از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند. 

شیرانی در پایان با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها