|
کدخبر: 272752

ترافیک پرحجم در این جاده ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در چهار محور مواصلاتی خبر داد.

جامعه ترافیک پرحجم در این جاده ها

سرهنگ احمد شیرانی، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در چهار محور مواصلاتی هستیم. بر این اساس ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین است. 

وی ادامه داد: همچنین در آزادراه ساوه - تهران محدوده بهمن آباد نیز ترافیک پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده و وضعیتی مشابهی نیز در محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه امروز نیز محور چالوس و آزادراه تهران شمال تا ساعت ۱۶ مسدود است، گفت: محور چالوس واقع در استان‌های مازندران و البرز  به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود بوده و تردد در این مدت از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

شیرانی افزود: همچنین محور ریگان - ایرانشهر نیز تا اطلاع بعدی مسدود است. علاوه بر آن، محور لاسم ارجمند به دلیل شرایط فصلی مسدود بوده و جاده امامزاده داوود نیز همچنان مسدود است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها